سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري

۱۵ بازديد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران ما مانع ورود اين مقدار مواد مخدر به كشور و ترانزيت به ساير كشورها شده است. ” به گزارش مجله زنده خبري ، سردار مجيد كريمي وي در حاشيه كنفرانس ويدئويي روساي پليس …

كشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاري https://livemag.ir/2021/02/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/ https://livemag.ir/2021/02/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/#respond مجله زنده خبري Wed, 17 Feb 2021 03:23:19 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/02/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران ما مانع ورود اين مقدار مواد مخدر به كشور و ترانزيت به ساير كشورها شده است. ” به گزارش مجله زنده خبري ، سردار مجيد كريمي وي در حاشيه كنفرانس ويدئويي روساي پليس …

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده است و تلاش همكاران ما مانع ورود اين مقدار مواد مخدر به كشور و ترانزيت به ساير كشورها شده است. ”

به گزارش مجله زنده خبري ، سردار مجيد كريمي وي در حاشيه كنفرانس ويدئويي روساي پليس مواد مخدر در سراسر كشور به خبرنگاران گفت: هر ساله اين جلسه براي بررسي و ارزيابي نتايج همكاران در سراسر كشور در زمينه كنترل مواد مخدر و ابلاغ اقدامات سردار حسين برگزار مي شود. اشتري – فرمانده ناجا. “بودن.

وي ادامه داد: برنامه هاي ما براي سال 1400 و ارتباط آنها با كليه همكاران كشور در دستور كار اين جلسه قرار خواهد گرفت.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه 76 درصد مواد مخدر كشف شده در كشور متعلق به مناطق و حومه شرقي است ، افزود: تلاش مي كنيم در زمينه مبارزه با مواد مخدر و اعتياد به مواد مخدر هر آنچه ممكن است انجام دهيم. خرده فروشان را افزايش دهيد و معتادان را سازماندهي كنيد.

وي افزود: يك پايگاه هوشمند در ناجا ايجاد شده و پليس تخصصي نيز در حال مطالعه و طراحي سيستم هاي هوشمند در زمينه هاي مختلف است. پليس مبارزه با مواد مخدر همچنين براي طراحي سيستم ها و سيستم هاي خود در دستور كار قرار گرفته است.

كريمي با بيان اينكه برخي از اين تحريم ها شامل تجهيزات پليسي و فني نيز مي شود ، افزود: از ابتداي سال جاري ما كار با شركت هاي دانش بنيان را به طور خاص مورد بررسي قرار داده ايم. ما اميدواريم كه به توليد دانش و تجهيزات محلي در اين زمينه بپردازيم.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به پيشرفت در زمينه كشف علمي جرايم خاطرنشان كرد: در اين راستا اقدامات مطلوبي براي توسعه اشراف اطلاعاتي افسران ، شناسايي مواد مخدر انجام شده است معتادان ، خرده فروشان و غيره. آنها خواهند بود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/كشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاري/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.