شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند

۹ بازديد

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند

1. افزايش آگاهي از برند مصرف محتواي ويديويي بيشتر از ساير محتواي ديجيتالي مانند پست هاي وبلاگ و پادكست است. اكثر كاربران اينترنت ترجيح مي‌دهند وقت گرانبهاي خود را صرف تماشاي ويديوهاي آموزنده كنند، زيرا مصرف و دسترسي به محتواي ويديو آسان‌تر است. ايجاد محتواي ويدئويي مرتبط به شما اين امكان را مي دهد كه …

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند https://hillbilly.ir/10-دليلي-كه-كسب-و-كارها-بايد-از-بازاريابي/ https://hillbilly.ir/10-دليلي-كه-كسب-و-كارها-بايد-از-بازاريابي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 15 Nov 2021 00:40:28 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17979

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند

1. افزايش آگاهي از برند مصرف محتواي ويديويي بيشتر از ساير محتواي ديجيتالي مانند پست هاي وبلاگ و پادكست است. اكثر كاربران اينترنت ترجيح مي‌دهند وقت گرانبهاي خود را صرف تماشاي ويديوهاي آموزنده كنند، زيرا مصرف و دسترسي به محتواي ويديو آسان‌تر است. ايجاد محتواي ويدئويي مرتبط به شما اين امكان را مي دهد كه …

10 دليلي كه كسب و كارها بايد از بازاريابي ويدئويي استفاده كنند

1. افزايش آگاهي از برند

مصرف محتواي ويديويي بيشتر از ساير محتواي ديجيتالي مانند پست هاي وبلاگ و پادكست است. اكثر كاربران اينترنت ترجيح مي‌دهند وقت گرانبهاي خود را صرف تماشاي ويديوهاي آموزنده كنند، زيرا مصرف و دسترسي به محتواي ويديو آسان‌تر است. ايجاد محتواي ويدئويي مرتبط به شما اين امكان را مي دهد كه با مخاطبان خود ارتباط برقرار كرده و برند خود را به نمايش بگذاريد.

2. حضور اينترنت را افزايش دهيد

اگر مي خواهيد موفقيت آميز باشد، براي كسب و كار شما مهم است كه حضور آنلاين داشته باشيد. خوبي در مورد محتواي ويديويي اين است كه حضور كسب و كار شما در اينترنت را آسان‌تر مي‌كند، با اين فرض كه ويديوها جالب‌تر و هضم‌تر هستند. علاوه بر اين، فراخوان براي اقدام در ويدئو نسبت به ساير اشكال بازاريابي موثرتر است.

3. ايجاد اعتماد

يكي ديگر از مزاياي بزرگ بازاريابي ويديويي اين است كه به صاحبان مشاغل كمك مي كند تا پلتفرم هاي خاصي را با مشتريان و مشتريان خود متصل كنند. تا زماني كه محتواي قانع‌كننده‌اي ايجاد مي‌كنيد كه مشتريان را به سمت خود جذب مي‌كند، از رشد چشمگير كسب‌وكار كوچك خود خوشحال خواهيد شد زيرا اعتماد جنبه مهمي از تبديل كسب‌وكار است.

4. توضيح آسان تر از طريق ويدئو

آيا محصول يا خدمات جديدي را عرضه مي كنيد؟ شما مي توانيد از قدرت بازاريابي ويدئويي استفاده كنيد و توضيح واضحي در مورد نحوه عملكرد يك محصول يا خدمات جديد به مخاطبان ارائه دهيد. واقعيت اين است كه ويديو به شما اجازه مي دهد تا با جزئيات بيشتري توضيح دهيد تا مخاطبان از مزاياي آن مطلع شوند تا آنها را نسبت به خريد متقاعدتر كند.

5. ROI خوب

يكي از تكنيك هاي بازاريابي كه بسياري آن را دوست دارند زيرا بازده سرمايه (ROI) خوبي دارد، بازاريابي ويدئويي است. بله، ايجاد محتواي ويديويي هميشه آسان نيست، زيرا ممكن است مجبور باشيد براي برخي از خدمات مانند ويرايش ويديو هزينه كنيد يا ممكن است نرم افزار ويرايش ويديو را خريداري كنيد. با اين حال، يك چيزي كه مي توانيد از آن مطمئن باشيد اين است كه مقدار پولي كه از بازاريابي ويديويي به دست مي آوريد، در بيشتر موارد، بيشتر از مقداري است كه خرج مي كنيد.

6. اين ويدئو تمام گروه هاي جمعيتي را هدف قرار مي دهد

ديگر نيازي به ايجاد نسخه هاي تكراري از همان محتوا نداريد تا به همه گروه هاي جمعيتي هدف خود دسترسي پيدا كنيد، زيرا محتواي ويديويي تقريباً براي همه افراد در بازار هدف شما جالب است. به بيان ساده، محتواي ويديويي در مقايسه با ساير تكنيك‌هاي بازاريابي، مي‌تواند به گروه جمعيتي وسيع‌تري دسترسي پيدا كند. مي‌توانيد محتواي ويديويي را روي پلتفرم‌هاي مختلف قرار دهيد كه هدفمندترين گروه افراد را در بر مي‌گيرد تا نتايج قابل اعتمادتري به دست آوريد.

7. تعداد خود را افزايش دهيد

مردم ويديوها را دوست دارند و در مقايسه با ساير انواع محتوا زمان بيشتري را صرف لذت بردن از محتواي ويديويي مي كنند. محتواي آموزنده و جذاب شانس بيشتري براي ايجاد ترافيك بيشتر براي وب سايت شما دارد. علاوه بر اين، گوگل اكنون يوتيوب را دارد، به اين معني كه مي توانيد از ويديوهاي يوتيوب با ويديوهاي ارسال شده در سايت براي اهداف سئو استفاده كنيد و شانس بيشتري براي بهبود رتبه خود داشته باشيد. موتور جستجو.

8. به اشتراك گذاري محتواي ويديويي آسان تر است

چيزي كه مي توانيد به عنوان يك صاحب كسب و كار كوچك ثابت كنيد اين است كه اشتراك گذاري ويديوها به خصوص از طريق كانال هاي رسانه هاي اجتماعي آسان تر است. شما مي توانيد محتواي ويديويي عالي ايجاد كنيد و مخاطبان خود را تشويق كنيد تا آن را به اشتراك بگذارند تا نتايج شگفت انگيزي به دست آوريد. از آنجايي كه اكثر مردم اشتراك گذاري ويديوها را آسان تر مي دانند، محتواي شما دورتر و دورتر مي ترسد و ترافيك بيشتري را به وب سايت شما مي آورد.

9. كاربران موبايل تعامل بهتري با ويدئو دارند

هدف بازاريابي دستيابي به فعال ترين مخاطبان است كه در اين مورد كاربران موبايل هستند. مطالعات نشان داده اند كه استفاده از دستگاه هاي تلفن همراه در حال حاضر بيشتر از هميشه است و اين چيزي است كه ممكن است هر روز آن را ببينيد. نكته مهم ديگر اين است كه اكثر كاربران تلفن همراه در مقايسه با كاربران دسكتاپ زمان بيشتري را در دستگاه هاي خود صرف مصرف محتواي ويديويي مي كنند. اين توانايي آنها را براي ورود به داخل و اقدام افزايش مي دهد.

10. ويدئو كسب و كار شما را مدرن مي كند

يك نسخه مدرن و استاندارد از يك شي، افراد بيشتري را نسبت به نسخه قديمي تر جذب مي كند، اما همچنان موثر است. شايد به همين دليل باشد كه صدها تا هزاران دلار براي دريافت آخرين آيفون خرج مي كنيد، حتي اگر آيفوني از سال قبل داشته باشيد كه به خوبي كار مي كند.

محتواي ويديويي به همين صورت عمل مي كند، زيرا به كسب و كار شما ظاهر تازه تري مي بخشد و بازخورد بيشتري را از مشتريان شما جذب مي كند. مشتريان شما از اين واقعيت كه شما براي نوآوري در كسب و كار خود وقت مي گذاريد و آنچه را كه مي خواهند به آنها مي دهيد، خوششان مي آيد.

اين براي نرخ تبديل كسب و كار شما و موفقيت كلي كسب و كار شما بسيار معني دارد. علاوه بر اين، بسياري از كسب و كارهاي كوچك به بازاريابي ويدئويي روي آورده اند، و اين بدان معناست كه شما مي توانيد از اين واقعيت استفاده كنيد و به كسب و كار خود فرصت دهيد.

كلمات اخر،

استفاده از محتواي ويديويي به عنوان راهي براي تبليغ كسب و كار شما با مزاياي بسياري همراه است كه بايد براي تجربه آنها تلاش كنيد. علاوه بر اين، به نظر نمي رسد در حال حاضر بازاريابي ويدئويي يك استراتژي بازاريابي باشد كه بايد توسط شركت هاي بزرگ و سودآور استفاده شود.

اگر به رشد كسب و كار خود اميدوار هستيد، هرگز نبايد قدرت بازاريابي ويدئويي را دست كم گرفت. نيازي به گفتن نيست، اگر بخواهيد بازاريابي ويديويي براي شما كار كند، بايد محتواي ويديويي معنادار و قانع كننده ايجاد كنيد.

https://parklandsvideoadvertising.com

https://hillbilly.ir/10-دليلي-كه-كسب-و-كارها-بايد-از-بازاريابي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.