ساخت برند در طول يك اقتصاد بد و بي ثبات
در يك اقتصاد ركود، چيزي كه به نظر مي رسد همه آژانس هاي تبليغاتي و حرفه اي هاي برند موافق هستند اين است كه كاهش يا به حداقل رساندن هزينه هاي تبليغات بهترين برنامه حمله نيست. در تئوري، تاريك شدن از منظر تبليغات در يك زمان اقتصادي كندتر، استراتژي خوبي براي موفقيت نيست (در واقع، …
ساخت برند در طول يك اقتصاد بد و بي ثبات https://hillbilly.ir/ساخت-برند-در-طول-يك-اقتصاد-بد-و-بي-ثبات/ https://hillbilly.ir/ساخت-برند-در-طول-يك-اقتصاد-بد-و-بي-ثبات/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 12 Nov 2021 00:13:38 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17833
ساخت برند در طول يك اقتصاد بد و بي ثبات
در يك اقتصاد ركود، چيزي كه به نظر مي رسد همه آژانس هاي تبليغاتي و حرفه اي هاي برند موافق هستند اين است كه كاهش يا به حداقل رساندن هزينه هاي تبليغات بهترين برنامه حمله نيست. در تئوري، تاريك شدن از منظر تبليغات در يك زمان اقتصادي كندتر، استراتژي خوبي براي موفقيت نيست (در واقع، …
ساخت برند در طول يك اقتصاد بد و بي ثبات
در يك اقتصاد ركود، چيزي كه به نظر مي رسد همه آژانس هاي تبليغاتي و حرفه اي هاي برند موافق هستند اين است كه كاهش يا به حداقل رساندن هزينه هاي تبليغات بهترين برنامه حمله نيست. در تئوري، تاريك شدن از منظر تبليغات در يك زمان اقتصادي كندتر، استراتژي خوبي براي موفقيت نيست (در واقع، اين نوع موقعيت به بسته شدن شركت ها در كوتاه مدت كمك مي كند)، گزينه خرج كردن بيشتر لزوماً صحيح نيست. . استراتژي نيز
بياييد صادق باشيم، اين ركود اقتصادي، ركود، خوشه مالي @#ck با اندازه سنگين يا هر چيزي كه دوست داريد نامش را بگذاريد، هنوز هم براي شركت ها و مشتريان مشكلات مالي ايجاد مي كند. بنابراين، به جاي توصيه به فروشنده براي خرج كردن براي رقباي خود، راه بهتر اين است كه به فروشنده پيشنهاد دهيد رقباي خود را حذف كند. اين به معناي نگاه استراتژيك و كل نگر به آنچه بايد انجام شود و اينكه مشتريان يك برند خاص چگونه مي خواهند با برند انتخابي خود تعامل داشته باشند، است.
مرحله شماره 1:
روي يك يا دو هدف اساسي تمركز كنيد.
گام 2:
يك نقطه كليدي با پيام ها و عناصر خلاق ايجاد مي كند كه به پر كردن شكاف بين وفاداري مشتري و يكپارچگي شركت كمك مي كند. ما دوست داريم آن را Brand Truth © بناميم.
مرحله شماره 3:
براي ارتباط و تعامل با بخشي از مشترياني كه مي شناسيد، روي يك برنامه رسانه اي هدفمند سرمايه گذاري كنيد.
راه ديگر براي دور ماندن از رقابت، افزايش توصيه برندتان است. اين منجر به يك محصول يا خدمات با تخفيف مي شود. اما در واقع، اين راهنما در نهايت به برند ارزش مي دهد و DE حاشيه محصولات و خدمات شما را كاهش مي دهد.
بنابراين چگونه يك برند ايجاد مي كنيد؟
خوب اول، بدون گلوله نقره اي. و حتي اگر گلوله هاي نقره اي وجود داشته باشد، هر ماركي متفاوت است. به عنوان مثال، يكي از مشتريان مالي ما 130 سال است كه در تجارت بوده و مشتري خدمات داده ما بيش از 75 سال است كه در تجارت بوده است. اگرچه ماندگاري اين دو برند از ويژگي هاي مهم تلقي مي شود، اما امروزه تنها اتكا به شهرت ديرينه و خوب خود براي آنها كافي نيست.
در نتيجه، هر دو برند فعالانه در حال توسعه و ارائه محصولات و خدمات جديد و همچنين روش هاي توزيع جديد هستند. با انجام اين كار، آنها گسترش مي يابند و پيشنهادات بيشتري را به نفع مشتريان خود ايجاد مي كنند. نوآوريها همراه با ميراث آنها راههاي جديد و هيجانانگيزي را براي ما ايجاد ميكنند تا به آنها كمك كنيم داستان برند را براي مشتريان قديمي و بالقوههاي جديد بازگو كنند.
به نظر ما، مسئوليت ما به عنوان يك آژانس، درخواست بودجه بيشتر نيست، بلكه يافتن راه هايي براي توزيع بودجه موجود به شكل جدي تر است. يكي كه هوشمند، هدفمند است و با مخاطبان هدف ارتباط برقرار مي كند و نتيجه مي دهد. پس از رسيدن به هدف، بودجه مي تواند مطابق با شركت رشد كند.
https://hillbilly.ir/ساخت-برند-در-طول-يك-اقتصاد-بد-و-بي-ثبات/feed/ 0