جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

۶ بازديد

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

آيا مي توانيد تصور كنيد كه “طاق هاي طلايي” بنفش باشد يا رنگ هاي IBM قرمز و سبز باشد؟ شايد فكر كرده باشيد كه چه كسي، چگونه و چرا رنگ هاي خود را خلق كرده است. اما چرا بسياري از رستوران‌ها مانند مك‌دونالدز، برگر كينگ، تاكو بل، پيتزا هات، مترو همگي از قرمز، نارنجي، زرد …

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما https://hillbilly.ir/راز-رنگ-لوگو-و-تاثير-آن-بر-مشتريان-شما/ https://hillbilly.ir/راز-رنگ-لوگو-و-تاثير-آن-بر-مشتريان-شما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 11 Nov 2021 16:10:37 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17817

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

آيا مي توانيد تصور كنيد كه “طاق هاي طلايي” بنفش باشد يا رنگ هاي IBM قرمز و سبز باشد؟ شايد فكر كرده باشيد كه چه كسي، چگونه و چرا رنگ هاي خود را خلق كرده است. اما چرا بسياري از رستوران‌ها مانند مك‌دونالدز، برگر كينگ، تاكو بل، پيتزا هات، مترو همگي از قرمز، نارنجي، زرد …

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

آيا مي توانيد تصور كنيد كه “طاق هاي طلايي” بنفش باشد يا رنگ هاي IBM قرمز و سبز باشد؟ شايد فكر كرده باشيد كه چه كسي، چگونه و چرا رنگ هاي خود را خلق كرده است.

اما چرا بسياري از رستوران‌ها مانند مك‌دونالدز، برگر كينگ، تاكو بل، پيتزا هات، مترو همگي از قرمز، نارنجي، زرد يا سبز استفاده مي‌كنند، اما آبي يا بنفش زياد ديده نمي‌شوند.

اين روند احتمالاً بسيار بيشتر از آن چيزي است كه مي توانيد تصور كنيد. و اگر فكر نكرده ايد كه آيا به فكر ايجاد يك لوگو هستيد يا كسي را استخدام مي كنيد تا اين كار را براي شما انجام دهد، اين چيزي است كه مي خواهيد بخوانيد.

هرچند به نظر قابل قبول نمي رسد انتخاب رنگ مناسب براي تصوير كسب و كار
و لوگوتايپ مي تواند به معناي تفاوت بين موفقيت و شكست باشد
. دريافت كردن
در مثال بالا، آيا مي‌دانستيد كه تحقيقات نشان مي‌دهد كه مردم بيشتر از a مي‌خورند
اتاقي كه با رنگ هاي گرم مانند زرد و قرمز رنگ آميزي شده است، برخلاف رنگ هاي سرد؟ بله همينطور است
مارينا

همه ما تحت تأثير رنگ هايي هستيم كه مي بينيم – هم از نظر جسمي و هم روحي.
مشتريان شما تفاوتي ندارند

در واقع، مشتريان شما فوراً در مورد كسب و كار شما پيش بيني مي كنند. كيفيت و خدمات بر اساس لوگو و رنگ هاي مرتبط شما. اكثر اوقات آنها حتي آن را نمي دانند، اما به من اعتماد كنيد، مشتريان شما بر اساس شخصيت شما و رنگ هايي كه براي استفاده انتخاب مي كنيد، پيش بيني هاي سريعي درباره كسب و كار شما انجام مي دهند.

ساده است؛ رنگ مناسبي را انتخاب كنيد كه براي بازار هدف شما سرگرم كننده باشد، برنده خواهيد شد. شما جلوتر از رقابت هستيد.

پس چگونه رنگ مناسب را انتخاب مي كنيد؟ اگر براي ايجاد تصوير تجاري خود با يك طراح ماهر كار مي كنيد، نسبت به يك صاحب كسب و كار انفرادي برتري زيادي داريد. اطمينان حاصل كنيد كه با يك طراح تجاري ماهر كار مي كنيد كه به تئوري رنگ ها و تأثير آن بر مشتريان آشنايي كامل دارد.

اگر به تنهايي پيش برويد، يك خبر خوب و بد وجود دارد: خبر بد اين است كه هيچ تركيب رنگي وجود ندارد كه براي هر صنعت و هر شركتي مناسب باشد. خبر خوب اين است كه تحقيقات علمي به اين نتيجه رسيده اند كه يك نظريه اساسي در مورد اينكه چگونه رنگ هاي خاص مي توانند بر رفتار ما تأثير بگذارند وجود دارد. اگر از اطلاعات اين مطالعات استفاده مي كنيد، مي توانيد رنگ هايي را انتخاب كنيد كه براي كسب و كار و صنعت شما بهترين كارايي را دارند. در اينجا چند نتيجه از يكي از اين نظرسنجي ها آورده شده است:

منا اين يك رنگ خوراكي است. هميشه توجه داشته باشيد كه رستوران ها از رنگ قرمز استفاده مي كنند
زياد؟ با افزايش متابوليسم بدن شما را گرسنه مي كند. قرمز توصيه مي كند
Crystal Clear action run.png اين ترجمه از ترجمه هاي موجود در aggression بازيابي شده است.
و عشق. چالش قرمز اينجاست – ببينيد آيا مي توانيد محدوديت دما را پيدا كنيد
شركتي كه روي لوگوي خود رنگ قرمز زيادي دارد، ممكن است اين كار را نكنيد.

MAVO زرد نشان دهنده نور خورشيد، وسعت و شادي است
روح متعالي. رنگ زرد ذهن را كنترل مي كند و باعث جلب توجه مي شود. مي توان از آن به طور موثر استفاده كرد
برجسته بودن چالش زرد اينجاست – ببينيد آيا مي توانيد پول پيدا كنيد
شركت با رنگ زرد زيادي در لوگو.

مانگا رنگ مناسبي براي بيمارستان نيست. آبي مي گويد صلح،
غمگين و آب آبي اغلب با مردان مرتبط است. آبي رنگ سردي است
و مي تواند يك اتاق را گسترش دهد. بيشتر غذاها را تعريف نمي كند. آبي خوب مي شود
با رنگ و متريال گرم چالش آبي اينجاست – ببينيد آيا مي توانيد
يك رستوران فست فود با مقدار زيادي رنگ آبي در لوگو پيدا كنيد، بايد نگاه كنيد
سخت.

مايتسو مراقبت هاي شباني و عمومي مربوط به طبيعت است.
سبز همچنين نشان دهنده حسادت و حسادت است. سبزي ها را نبايد زياد استفاده كرد. خيلي زياد
ممكن است بر رنگ پوست و ظاهر برخي غذاها تأثير بگذارد. اين چالش سبز است
– ببينيد چند عنوان به رنگ سبز مي بينيد، مي توانيد – اما بيشتر خواهيد ديد
منا

سياه سياه ممكن است چنين مفاهيم اجتماعي منفي داشته باشد
شر، ماتم، ارواح، شب، مرگ و ترس. با اين حال، رنگ مشكي مي تواند بسيار شيك باشد
و مدرن مشكي به خوبي با رنگ‌هاي ديگر هماهنگ مي‌شود. اين سياه است
چالش – ببينيد آيا مي توانيد يك سازمان بهداشت سياه پوست پيدا كنيد
در لوگو

مطمئناً مي‌توانيد چند استثنا در چالش‌هاي من ببينيد. من مي دانم كه هميشه استثناهايي براي قوانين وجود دارد. برخي از استثناها حتي ممكن است كارساز باشند، اما بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه تئوري رنگ را ياد بگيريد و مطالعه كنيد يا با يك طراح شركت ماهر كه آن را درك مي كند كار كنيد.

https://hillbilly.ir/راز-رنگ-لوگو-و-تاثير-آن-بر-مشتريان-شما/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.