جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws

۶ بازديد

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws

كار بزرگتر برنامه صدور گواهينامه خدمات وب آمازون در سال 2013 آغاز شد. تنها در عرض سه سال، اين اعتبارنامه ها از منابع ديگري بيرون آمده اند كه در صورت نياز به پشتيباني از كار، افراد مي توانند به آنها دسترسي داشته باشند. آموزش كلاس درس در بنگلور در سال هاي اخير به سرعت توسعه …

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws https://hillbilly.ir/فرصت-هاي-شغلي-بيشتر-با-تأييد-aws/ https://hillbilly.ir/فرصت-هاي-شغلي-بيشتر-با-تأييد-aws/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 06 Nov 2021 15:16:39 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17599

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws

كار بزرگتر برنامه صدور گواهينامه خدمات وب آمازون در سال 2013 آغاز شد. تنها در عرض سه سال، اين اعتبارنامه ها از منابع ديگري بيرون آمده اند كه در صورت نياز به پشتيباني از كار، افراد مي توانند به آنها دسترسي داشته باشند. آموزش كلاس درس در بنگلور در سال هاي اخير به سرعت توسعه …

فرصت هاي شغلي بيشتر با تأييد Aws

كار بزرگتر

برنامه صدور گواهينامه خدمات وب آمازون در سال 2013 آغاز شد. تنها در عرض سه سال، اين اعتبارنامه ها از منابع ديگري بيرون آمده اند كه در صورت نياز به پشتيباني از كار، افراد مي توانند به آنها دسترسي داشته باشند.

آموزش كلاس درس در بنگلور در سال هاي اخير به سرعت توسعه يافته است. 5 گواهينامه در سطوح كارداني و حرفه اي وجود دارد كه هر دو سال يكبار نياز به صدور گواهينامه مجدد است. آموزش در كلاس از ابتدايي تا پيشرفته از طريق مربيان خبره در زمان واقعي كه به شما كمك مي كنند مهارت ها و كار خود را ارتقا دهيد.

1. راه حل اثبات شده معمار – سطح شريك

با انجام اين گواهينامه AWS ميانگين حقوق 123801 دلار است.

2. Architects Solutions Certified – Professional

آموزش كلاس درس AWS به طراحي و استقرار يك برنامه كاربردي پويا و قابل اعتماد كمك مي كند.

با انجام اين تأييد AWS ميانگين حقوق – 125652 دلار است.

3. سازنده-شريك تاييد شده

آموزش كلاس به شما مي آموزد كه چگونه هنگام كدنويسي امنيت برنامه را در اولويت قرار دهيد

با انجام اين تأييد، ميانگين دستمزد – 122,753 دلار.

4. گواهي مدير SysOps – شريك

آموزش درون كلاسي در بنگلور دانشي را در مورد نحوه پياده سازي و كنترل جريان داده به و از AWS ارائه مي دهد.

با انجام اين تأييد، ميانگين دستمزد – 119,143 دلار.

5. مهندس DevOps خبره – حرفه اي

اين چك به طور متوسط ​​حقوق شما را به ارمغان مي آورد – 130284 دلار

آزمون گواهينامه AWS براي سطح كارداني 150 دلار آمريكا و براي آزمون سطح حرفه اي 300 دلار هزينه دارد. همانطور كه در نظرسنجي مهارت‌ها و حقوق و دستمزد IT در سال 2016 نشان داده شد، نرخ حقوق متخصصان فناوري اطلاعات ايمن براي AWS نسبت به سال 2015 10 درصد افزايش يافته است. ديدگاه مشابه نشان مي‌دهد كه اين افزايش در پنج مورد از تأييديه‌هاي حقوق و دستمزد است كه هر كسي مي‌تواند داشته باشد. .

يك سرويس ابري از آمازون است كه خدماتي را در قالب يك بلاك چين ارائه مي دهد كه مي توان از آن براي ايجاد و استقرار انواع برنامه ها در ابر اين بلوك هاي ساختماني استفاده كرد.

در كلاس درس يا آنلاين از يك موسسه معتبر آموزش بگيريد، راهنماي مطالعه گواهينامه و در نهايت برنامه امتحاني خود را بخوانيد و مدرك بگيريد.

حداقل مجوزي براي نمايش تأييد وجود ندارد. با اين حال، اگر 1 تا 2 سال در IT كار كرده ايد، آشنايي با ذخيره سازي، محاسبات، شبكه و داده ها كمك مي كند.

تأييد موضوع نشان دادن مهارت هاي شما و ايجاد يكپارچگي شما است. آموزش در كلاس درس AWS به كسب گواهينامه اي كمك مي كند كه مي تواند راه را براي مشاركت گسترده در پروژه هاي مرتبط باز كند يا به عنوان يك متخصص در موضوع مورد اعتماد به مشتريان ارائه شود.

آموزش كلاس درس در بنگلور تركيبي از يادگيري آكادميك و تجربه بلادرنگ است. جلسات عملي در موسسات آموزشي در بنگلور برگزار مي شود كه بهترين عملكرد را از جديدترين مدل هاي موجود در بازار به شما ارائه مي دهد و شما را در زمينه مورد علاقه خود متخصص مي كند تا بتوانيد وارد بهترين شركت ها شويد.

پس از تكميل گواهينامه، شما عضو APN خواهيد شد كه مزايايي مانند كمك آموزشي، اعتبار استفاده از AWS، پشتيباني تجاري و غيره را ارائه مي دهد.

گزارش فوربس امسال نشان داد كه بررسي پردرآمد (در ايالات متحده) رتبه اول AWS را دارد!

ارتباط- akash@maxmunus.com

9035888988/080-41103383

https://hillbilly.ir/فرصت-هاي-شغلي-بيشتر-با-تأييد-aws/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.