پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند

۷ بازديد

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند

اداره يك كسب و كار به تنهايي مي تواند براي هر كارآفريني خودكفا باشد، اما مديريت صحيح آن دشوار و غيرممكن است. با در نظر گرفتن اين موضوع، استخدام يك مربي كسب و كار هميشه يك حركت هوشمندانه است زيرا نظرات كارشناسان فرصت‌هايي را فراهم مي‌كند و شركت‌ها را براي دستيابي به نقاط قوت فردي …

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند https://hillbilly.ir/استخدام-يك-مربي-كسب-و-كار،-رشد-بزرگ-را-ت/ https://hillbilly.ir/استخدام-يك-مربي-كسب-و-كار،-رشد-بزرگ-را-ت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 01 Nov 2021 06:08:38 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17281

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند

اداره يك كسب و كار به تنهايي مي تواند براي هر كارآفريني خودكفا باشد، اما مديريت صحيح آن دشوار و غيرممكن است. با در نظر گرفتن اين موضوع، استخدام يك مربي كسب و كار هميشه يك حركت هوشمندانه است زيرا نظرات كارشناسان فرصت‌هايي را فراهم مي‌كند و شركت‌ها را براي دستيابي به نقاط قوت فردي …

استخدام يك مربي كسب و كار، رشد بزرگ را تسهيل مي كند

اداره يك كسب و كار به تنهايي مي تواند براي هر كارآفريني خودكفا باشد، اما مديريت صحيح آن دشوار و غيرممكن است. با در نظر گرفتن اين موضوع، استخدام يك مربي كسب و كار هميشه يك حركت هوشمندانه است زيرا نظرات كارشناسان فرصت‌هايي را فراهم مي‌كند و شركت‌ها را براي دستيابي به نقاط قوت فردي خود آسان‌تر مي‌كند. صنعت آموزش كسب و كار در ايالات متحده طي دهه گذشته به بيش از 12 ميليارد دلار افزايش يافته است كه تأثير و نياز به يافتن بهترين مربيان كسب و كار را براي كسب و كار شما به منظور باز كردن بهترين پتانسيل ها برجسته مي كند.

حتي بهترين مربيان كسب و كار براي درك كامل، تحقيق و استفاده از جزئيات بسياري از ساخت هر كسب و كار به خدمات مربيان كسب و كار ديگر نياز دارند.

استخدام يك مربي ماهر مي تواند رهبري را بهبود بخشد و گسترش زمينه جذب سرمايه و مديريت پروژه را تسهيل كند. با اين حال، ملاحظات مهم بسياري در يافتن بهترين يا كامل ترين مربي براي كسب و كار شما وجود دارد. اينها شامل در نظر گرفتن است.

قيمت از

قيمت يك نكته بسيار مهم در انتخاب مربي بيزينس عالي است و اغلب به عواملي مانند ويژگي، مهارت و مكان بستگي دارد. اگرچه مربيان اغلب بسيار گران هستند، اما مي توان يك مربي ارزان پيدا كرد. براي ساير شركت‌هاي اجتماعي، سرمايه‌گذاري زمان و تلاش ممكن است متخصصان كم درآمدي را پيدا كند كه مي‌توانند خدمات آموزشي را براي حمايت از اين هدف ارائه دهند. حتي قبل از اينكه به دنبال مربي بگرديد، لازم است بودجه خود را بررسي كنيد و به وضوح آنچه را كه مي توان در خدمات مربيگري استفاده كرد، تقسيم كرد تا از افزايش بيش از حد بدهي جلوگيري شود.

بهترين تناسب كسب و كار

هنگام انتخاب نمونه اي از كوچ هاي مناسب براي هر كسب و كاري، مهم است كه مطمئن شويد آنهايي كه به بهترين وجه براي كسب و كار شما مناسب هستند، هدف هستند. به عنوان مثال، استخدام مناسب ترين مربيان غيرانتفاعي مستلزم كاهش مربيان كم هزينه در بخش شركت هاي اجتماعي با سابقه موفقيت است. اين را مي توان با پيشنهادات بازخورد شخصي و اجتماعي همراه با بحث هاي واقعي با مربيان مناسب تكميل كرد.

زمان خوبي براي تماس با مربي است

وقتي به دنبال گرفتن يك مربي كسب و كار هستيد، اين ايده كمي مشكل است زيرا اغلب به مهارت ها و مكان شركت در زمان تعيين شده بستگي دارد. با اين حال، اطمينان از هماهنگي با كيفيت و زمان طولاني مدت با مربي خود، اثربخشي رابطه را افزايش مي دهد. علاوه بر اين، زماني براي جلسات و فعاليت هاي نظارتي بايد در نظر گرفته شود تا بيشترين بهره را از آموزش ببريد.

آماده شدن براي تغيير

براي استفاده حداكثري از رابطه با يك مربي كسب و كار، لازم است براي تغييرات اساسي آماده باشيد. نتيجه رابطه نه تنها به كيفيت توصيه هاي مربي بستگي دارد، بلكه به تمايل مدير براي شنيدن و تغيير در مورد آن نيز بستگي دارد.

استخدام مربي رسانه هاي اجتماعي مي تواند به شما و ديگر كارآفرينان اجتماعي مزيت بيشتري براي رشد قابل توجه بدهد، اما اين خدمات بايد موثر، كارآمد و قابل استفاده باشد. توصيه هاي آنها نيز بايد ساخته و اعمال شود تا به نتيجه برسد.

مزاياي بسياري كه در رابطه با استخدام مربي كسب و كار عالي وجود دارد را مي توان در موارد زير خلاصه كرد.

علاوه بر اين، انگيزه مورد نياز است

كيفيت خوبي كه هر مربي كسب و كار ارائه مي دهد يك انگيزه دائمي است و باعث مي شود كه صاحبان مشاغل در مسير خود نااميد نشوند. انگيزه هر صاحب كسب و كاري هر چه باشد، زمان آن فرا رسيده است كه اجراي اين كمپين تقريبا غيرممكن خواهد بود. در چنين زماني، فشار زيادي براي بهبودي از جانب يك حرفه اي مورد نياز است، حتي اگر فقط به صورت تقويت چيزي كه از قبل در ذهن شما و در برنامه هاي شما وجود دارد.

از نظرات بي طرفانه نمي ترسيم

دارايي بسيار مهمي كه يك مربي كسب و كار به ارمغان مي آورد، توانايي ارائه مشاوره بي طرفانه است كه اغلب در بسياري از مديريت هاي تجاري وجود ندارد. علاوه بر اين، نترسيدن از تعديل و درگيري با سازنده براي هر شركتي بسيار سودمند است زيرا اغلب به راه حل هايي منجر مي شود كه افراد نزديك به شركت ممكن است آن را نبينند.

رفتن به خارج از Comfort Zone

بدون مربي كسب‌وكار، براي يك مدير كسب‌وكار درون‌گرا آسان است كه تحت تأثير ايده‌ها و اهداف خود قرار بگيرد تا گسترش را محدود كند. مربيان تجاري باتجربه شما را تشويق مي كنند كه سفر كنيد و چيزهاي جديدي را امتحان كنيد كه ممكن است به تجارت شما كمك كند و همچنين كارآفرينان برون گرا را كه ممكن است گرفتار شوند، منصرف كند. بيرون آمدن از منطقه راحتي خود با تشويق مربي كسب و كارتان، اعتماد به نفسي ايجاد مي كند كه اغلب به دستيابي به اهداف عالي تبديل مي شود.

پشتيباني در شناسايي نقاط قوت و ضعف

يك مربي كسب و كار باتجربه توانايي شناسايي الگوهايي را ارائه مي دهد كه به شناسايي و تقويت نقاط قوت شما در عين شناسايي و رفع نقاط ضعف كمك مي كند. ديدگاه بيروني يك مربي كسب و كار فراتر از مرتب كردن موارد پسنديده و ناپسند است، بلكه در مورد كشف استعدادهاي نهفته مفيد و بالقوه است.

تمركز فزاينده اي بر روي ايده ها و نيازهاي تجاري صورت گرفته است

استخدام زماني خلاقيت را بهبود مي بخشد كه فرصت هاي بيشتري براي فكر كردن به چيزها با تطبيق مناسب با آنها ارائه مي دهد و تقريباً هرگز شركت را ترك نمي كند. همچنين، آنها اطمينان مي دهند كه تمركز بر روي اهداف شركت، كارمندان، مشتريان يا خانواده از بين نمي رود. مربي كسب‌وكار اولويت‌هاي شركت را بدون قرباني كردن ساير جنبه‌هاي زندگي مانند سلامتي كه براي يكپارچگي موفقيت‌آميز براي دستيابي به موفقيت تضمين شده حياتي هستند، تضمين مي‌كند.

مديريت هدف و مسئوليت پذيري

اهداف فعال هميشه توسط مربيان قابل درك است و براي رسيدن به آنها با يكديگر همكاري مي كنند. با اين حال، مديريت اهداف كسب و كار، ويژگي بسياري از كارآفرينان نيست. با كمك يك مربي، درك درستي از نحوه تنظيم طبقه بندي و كنترل براي نظارت بر پيشرفت به سمت اهداف وجود دارد.

تنظيم، مديريت و اجراي حساس ترين اهداف تجاري تقريباً هرگز بدون تعهد يك نفر انجام نمي شود. مربي شما نقش يك شريك مسئول را بر عهده مي گيرد كه مسئول يادآوري اهداف تعيين شده و وعده هايي است كه قرار است محقق شوند.

با برجسته كردن برخي از مزاياي استخدام يك مربي كسب‌وكار، پايان دادن به هر كسب‌وكاري منطقي است، به‌ويژه زيرا استارت‌آپ‌ها و پروژه‌هاي پرمشغله مديريت، فروش و به‌ويژه جمع‌آوري سرمايه را با هم بهبود مي‌بخشند. آموزش كسب‌وكار اجتماعي ممكن است مهارت‌ها را افزايش دهد.

https://hillbilly.ir/استخدام-يك-مربي-كسب-و-كار،-رشد-بزرگ-را-ت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.