جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

4 افسانه در مورد فروش بشقاب

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

4 افسانه در مورد فروش بشقاب

۷ بازديد

4 افسانه در مورد فروش بشقاب

معرفي آيا براي كتاب منتشر شده خود نامه فروش داريد؟ يكي نداريد زيرا فكر مي كنيد به شما كمكي نمي كند كتاب هاي بيشتري بفروشيد؟ دانستن افسانه ها و باورهاي غلطي كه يك ناشر در مورد نقش مقاله كتاب خود دارد مي تواند اثربخشي كل كتاب را بهبود بخشد. داشتن يك كتاب كاملاً آماده و …

4 افسانه در مورد فروش بشقاب https://hillbilly.ir/4-افسانه-در-مورد-فروش-بشقاب/ https://hillbilly.ir/4-افسانه-در-مورد-فروش-بشقاب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 25 Oct 2021 00:52:30 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16830

4 افسانه در مورد فروش بشقاب

معرفي آيا براي كتاب منتشر شده خود نامه فروش داريد؟ يكي نداريد زيرا فكر مي كنيد به شما كمكي نمي كند كتاب هاي بيشتري بفروشيد؟ دانستن افسانه ها و باورهاي غلطي كه يك ناشر در مورد نقش مقاله كتاب خود دارد مي تواند اثربخشي كل كتاب را بهبود بخشد. داشتن يك كتاب كاملاً آماده و …

4 افسانه در مورد فروش بشقاب

معرفي

آيا براي كتاب منتشر شده خود نامه فروش داريد؟ يكي نداريد زيرا فكر مي كنيد به شما كمكي نمي كند كتاب هاي بيشتري بفروشيد؟ دانستن افسانه ها و باورهاي غلطي كه يك ناشر در مورد نقش مقاله كتاب خود دارد مي تواند اثربخشي كل كتاب را بهبود بخشد. داشتن يك كتاب كاملاً آماده و حرفه‌اي براي كتاب شما به توزيع‌كنندگان، عمده‌فروشان و كتاب‌فروشان ثابت مي‌كند كه شما در موفقيت كتاب خود جدي هستيد. اگر آنها معتقدند كه شما مهارت و انرژي لازم براي فروش كتاب هاي خود را در مدت زمان طولاني داريد، تمايل بيشتري به استفاده از شما و كتاب هايتان خواهند داشت. از اين فهرست، رايج‌ترين افسانه‌هايي را كه از ناشران ديگر شنيده‌ام حذف مي‌كنم.

افسانه شماره 1.

من به يكي نياز ندارم زيرا از يك توزيع كننده براي فروش كتاب هايم استفاده مي كنم

خوب است كه كتاب خود را با يك توزيع كننده داشته باشيد. توزيع كننده براي قرار دادن كتاب هاي شما در قفسه كتابفروشي ها و كتابخانه ها با چالش هاي زيادي روبرو خواهد شد. آن‌ها با فروشگاه تماس خواهند گرفت، در صورت امكان درباره خريد مذاكره مي‌كنند، و هر مانعي را كه ممكن است به تنهايي با آن مواجه شويد، از بين مي‌برند. كار با يك خرده فروش مي تواند بسيار سودمند باشد. در حالي كه برخي از توزيع كنندگان بيشتر وزنه برداري را براي شما انجام مي دهند، توزيع كننده از شما انتظار دارد كه واقعاً در فروش كتاب خود سهيم باشيد. صفحه فروش شما، كه ايجاد كرده ايد، نمايه كتاب شما را به روشي كه مي خواهيد ارائه مي كند – در بهترين نور ارائه مي دهد.

افسانه شماره 2

من به يكي نيازي ندارم زيرا كتاب‌هايم را مستقيماً به مشتريان (و مشتريانم) نمي‌فروشم.

كتابهاي شما ممكن است مستقيماً به مشتريان فروخته نشوند. كتاب شما را فقط در آمازون مي توانيد پيدا كنيد. يا شايد كتاب‌هاي شما در Lightning Source هستند و فروش و توزيع شما را به آمازون و همه خرده‌فروشان ديگر مديريت مي‌كنند. اما اگر چشم انداز فروش بيش از چند كتاب در ماه را داريد ، بايد فروش كتاب هاي خود را جدي بگيريد. نامه هاي فروش فقط توسط خرده فروشان، عمده فروشان و كتابخانه ها خوانده نمي شود. مشتريان همچنين جلد كتاب شما را مرور مي كنند تا به آنها كمك كند تا درباره كتاب شما بيشتر بدانند. توزيع كنندگان و عمده فروشان بايد كتاب شما را ببينند تا به آنها كمك كنند تصميم بگيرند كه آيا مي خواهند كتاب شما را حمل كنند يا نه. اگر كتاب شما را بپذيرند، تيم فروش شما از صفحه شما براي كمك به فروش كتاب شما استفاده خواهد كرد. آنها همچنين هنگام جمع آوري كاتالوگ هاي خود به آن نياز دارند. آژانس خريد كتابخانه به سند كتابفروشي شما نياز دارد تا به آنها كمك كند تصميم بگيرند كه آيا كتاب شما براي مشتريانشان مناسب است يا خير. براي مشتريان و مشتريان خود، مي توانيد PDF نامه فروش خود را در وب سايت خود قرار دهيد.

افسانه شماره 3.

من به يكي نيازي ندارم زيرا كتابم را مرتباً در شبكه هاي اجتماعي تبليغ مي كنم

شبكه هاي اجتماعي و وب سايت هاي رسانه اي بسيار مهم هستند و بايد نقش مهمي در برنامه بازاريابي شما داشته باشند. اما شما فقط بايد دو يا سه مورد را براي تمركز تلاش خود انتخاب كنيد. اما تكيه بيش از حد به شبكه هاي اجتماعي مشكل بزرگي دارد. اين مكان مال شما نيست. با اين حال، شما مي توانيد وبلاگ خود، وب سايت خود و تمام ابزارهاي بازاريابي خود را كنترل كنيد. پس باهوش باشيد و تمام ابزارهاي بازاريابي خود را به دست آوريد و كنترل كنيد كه كجا از آن ابزار استفاده مي شود. هيچ سايت رسانه اجتماعي نمي تواند آن را براي هميشه از شما بگيرد. به ياد داشته باشيد كه يكي از دلايلي كه شما در وهله اول وارد نشر شديد كنترل سرنوشت خود بود. اين را فراموش نكن

افسانه شماره 4.

من به يكي نيازي ندارم زيرا خوانندگان وقتي به كتابم نياز داشته باشند (يا بخواهند) مرا پيدا خواهند كرد

اميدوارم در اين مرحله از بازي بدانيد كه اين درست نيست. ايجاد يك كتاب موفق از نظر مالي به چيزي بيش از انتظار براي انجام آن به روشي جادويي نياز دارد. اگر كتاب شما مورد نياز و مورد نظر خوانندگان باشد عالي است. اما چند راه اساسي براي جذب خريداران/خوانندگان وجود دارد. اول از همه، شما بايد يك كتاب خوب داشته باشيد. محتوا بايد به راحتي قابل خواندن باشد و اطلاعات عالي ارائه دهد كه واقعا به خواننده كمك مي كند زندگي و تجارت خود را بهبود بخشد. پوشش نيز بايد شگفت انگيز به نظر برسد. اينها قوانين اساسي هستند. قانون بعدي اين است كه به مردم يادآوري كنيد كه به كتاب شما نياز دارند، در غير اين صورت فراموش و فراموش خواهيد شد. نامه هاي فروش نقش مهمي در اين فرآيند دارند. به همين سادگي است شما بايد درك كنيد كه آنها فقط براي فروش نيستند. اين تنها بخشي از برنامه بازاريابي شماست. وقتي پول نداريد روي ميز نگذاريد.

نتيجه

اميدوارم اين بحث به رفع برخي از افسانه ها و باورهاي غلط در مورد استفاده از كاغذ فروش كمك كرده باشد. بايد در نظر داشته باشيد كه نامه هاي فروش به تنهايي قابل استفاده هستند، اما بايد در كيف رسانه اي كتاب شما گنجانده شوند. آنها با هم بخش مهمي از طرح كسب و كار كلي شما را تشكيل مي دهند. به عنوان يك ناشر بسيار جديد، به سرعت متوجه خواهيد شد كه يك فروشنده نيز هستيد. خودنشر و بازاريابي دست به دست هم مي دهند، به خصوص اگر چشم انداز موفقيت در آن را داشته باشيد.

https://hillbilly.ir/4-افسانه-در-مورد-فروش-بشقاب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.