چگونه هر كسب و كاري مي تواند از سئو سود ببرد
سئو تجربه كاربري (UX) را بهبود مي بخشد بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را ارائه دهد و راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط، تصاوير/فيلم هاي پشتيباني كننده از متن، صفحات وب با بازديد آسان و وب سايت هاي با استفاده آسان را ارائه …
چگونه هر كسب و كاري مي تواند از سئو سود ببرد https://hillbilly.ir/چگونه-هر-كسب-و-كاري-مي-تواند-از-سئو-سود-ب/ https://hillbilly.ir/چگونه-هر-كسب-و-كاري-مي-تواند-از-سئو-سود-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 28 Oct 2021 17:36:47 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17076
چگونه هر كسب و كاري مي تواند از سئو سود ببرد
سئو تجربه كاربري (UX) را بهبود مي بخشد بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را ارائه دهد و راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط، تصاوير/فيلم هاي پشتيباني كننده از متن، صفحات وب با بازديد آسان و وب سايت هاي با استفاده آسان را ارائه …
چگونه هر كسب و كاري مي تواند از سئو سود ببرد
سئو تجربه كاربري (UX) را بهبود مي بخشد
بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را ارائه دهد و راه هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط، تصاوير/فيلم هاي پشتيباني كننده از متن، صفحات وب با بازديد آسان و وب سايت هاي با استفاده آسان را ارائه مي دهند.
روش هاي ذكر شده در بالا تجربه كاربري بهتري را به ارمغان مي آورند. در نتيجه، كليك هاي بيشتر، افزايش سرنخ ها، بهبود حافظه برند و همچنين نرخ تبديل بالاتري وجود خواهد داشت. اين عوامل كه مورد توجه موتورهاي جستجو قرار مي گيرند، باعث بهبود رتبه نتايج جستجو مي شوند.
سئو منبع اصلي سرنخ است
استراتژيهاي بازاريابي درونگرا مؤثرترين و كارآمدترين منبع سرنخ براي بازاريابان B2B (كسب و كار به تجارت) و B2C (كسب و كار به مشتري) و همچنين سازمانهاي غيرانتفاعي هستند. اين استراتژي ها شامل سئو، بازاريابي محتوا، رسانه هاي اجتماعي و ارجاعات و غيره است.
اگر شركتي از استراتژي سئو خود راهنمايي دريافت نمي كند، بايد عملكرد خود را ارزيابي كند. فروشندگان ديگر ممكن است از بخشي از پاي سود ببرند.
سئو قيمت نزديك تري را ارائه مي دهد
طبق آمار، سرنخهاي سئو به طور متوسط حدود 15% دارند در حالي كه سرنخهاي خارجي كمتر از 2% دارند. در اغلب موارد، سرنخهاي خروجي/سرد، كه به شركتها اجازه ميدهد به مشتريان دسترسي پيدا كنند، منجر به نرخ تبديل پايينتر ميشود.
از يك طرف، سرنخ هاي سئو، جايي كه مشتريان به دنبال يك محصول/خدمت هستند، تبديل هاي بالاتري را ارائه مي دهند. چنين افرادي هنگام جستجو در وب اهداف يا معيارهاي خاصي دارند.
سئو منجر به نرخ تبديل بالاتر مي شود
زماني كه يك وب سايت رتبه بالايي در موتورهاي جستجو داشته باشد، انتظار مي رود كه نرخ تبديل بالاتري نيز داشته باشد. تا زماني كه او جايگاه بالايي در نتايج جستجو داشته باشد، مخاطبان هدف او اطلاعات بيشتري درباره حضور او خواهند داشت.
وقتي مشتريان يك برند را مي شناسند و در مورد محصولات/خدمات آن بيشتر مي آموزند، احتمال خريدشان بيشتر مي شود.
سئو اعتبار برند را ايجاد مي كند
هنگامي كه يك نام تجاري در رتبه هاي برتر، دوم يا سوم در نتايج جستجو قرار مي گيرد، مشتريان فكر مي كنند كه اين شركت يكي از بازيگران اصلي در صنعت است. اين نيز نشان مي دهد كه يك برند محبوب است و كاربران زيادي به دنبال آن هستند.
از سوي ديگر، اگر نام تجاري در انتهاي نتايج موتورهاي جستجو ظاهر شود، مشتريان ممكن است اين تصور را داشته باشند كه نام تجاري جديد يا ناشناخته براي صنعت است. آنها همچنين ممكن است احساس كنند كه بودجه كافي براي بهينه سازي وب سايت براي به دست آوردن نتايج بهتر براي شركت وجود ندارد.
https://hillbilly.ir/چگونه-هر-كسب-و-كاري-مي-تواند-از-سئو-سود-ب/feed/ 0