شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني

۱۸ بازديد

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) بهينه سازي موتور جستجو ، كه به آن SEO نيز گفته مي شود ، روشي است كه مي توانيد وب سايت خود را به بالاي موتورهاي جستجو برسانيد تا افراد بتوانند شركت شما را راحت تر و سريعتر پيدا كنند. لحظه اي به اين فكر كنيد … اگر وب سايت …

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني https://hillbilly.ir/بهينه-سازي-موتور-جستجو-از-نظر-فني/ https://hillbilly.ir/بهينه-سازي-موتور-جستجو-از-نظر-فني/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 07 Dec 2020 14:56:55 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing virginia https://hillbilly.ir/بهينه-سازي-موتور-جستجو-از-نظر-فني/

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) بهينه سازي موتور جستجو ، كه به آن SEO نيز گفته مي شود ، روشي است كه مي توانيد وب سايت خود را به بالاي موتورهاي جستجو برسانيد تا افراد بتوانند شركت شما را راحت تر و سريعتر پيدا كنند. لحظه اي به اين فكر كنيد … اگر وب سايت …

بهينه سازي موتور جستجو از نظر فني

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

بهينه سازي موتور جستجو ، كه به آن SEO نيز گفته مي شود ، روشي است كه مي توانيد وب سايت خود را به بالاي موتورهاي جستجو برسانيد تا افراد بتوانند شركت شما را راحت تر و سريعتر پيدا كنند. لحظه اي به اين فكر كنيد … اگر وب سايت شما اولين ليستي است كه پس از وارد كردن كلمه كليدي نشان داده مي شود ، مي توانيد صدها – حتي هزاران بازديد كننده را به صورت رايگان دريافت كنيد! سئو مي تواند در هزينه هاي تبليغاتي صرفه جويي كند و اين بايد تمركز اصلي زرادخانه بازاريابي شما باشد.

در مورد بهترين موتورهاي جستجو اطلاعات كسب كنيد

براي اينكه وب سايت شما به بالاي موتورهاي جستجو برسد ، مي خواهيد بدانيد كه موتورهاي جستجو با رتبه برتر كدامند:

گوگل

يا ياهو

o MSN

سلام يوتيوب

تحقيقات سئو انجام دهيد

o از كلمات كليدي مرتبط براي جستجوگرها استفاده كنيد: براي اينكه بفهميد بازديد كنندگان در واقع چه چيزي را جستجو مي كنند ، از WordTracker يا Google AdWords استفاده كنيد ، يك كلمه كليدي را كه فكر مي كنيد افراد در جستجوي آن هستند وارد كنيد و Enter را بزنيد. كلمات كليدي خود را با بيش از ده جستجو در روز يادداشت كنيد. هر چيزي كمتر يك گودال ماهيگيري نيست ، يك استخر است.

تجزيه و تحليل رقابت: به يك موتور جستجو مراجعه كنيد و كلمات كليدي را در نقل قول جستجو كنيد. تعيين:

– چند رقبا (كمتر از 5000 پيشنهاد خوب است)

– چند كلمه با حروف بزرگ (آيا رقباي شما از كلمات كليدي در صفحات وب خود استفاده مي كنند)

– كيفيت وب سايت هاي رقباي شما (“بلاگ باب” يا نيويورك تايمز؟)

o جستجوي بازار طاقچه هاي بدون سرويس: اگر كلمات كليدي رقابتي داريد ، سعي كنيد با تمركز بر زمينه ها و اصطلاحات خاص ، يك بازار طاقچه ايجاد كنيد.

موتورهاي جستجو چگونه كار مي كنند

قبل از اينكه ما به سئو سايت بپردازيم ، شما بايد درك اساسي از نحوه كار موتورهاي جستجو داشته باشيد.

1. خزيدن: موتورهاي جستجو برنامه هايي را كه به عنكبوت معروفند به “خزيدن” يا صفحات وب شما را اسكن مي كنند تا اطلاعات را با ارزش ارزيابي كنند (محتواي اصلي به وب سايت هاي ديگر مرتبط است). اگر ارزشمند باشد ، صفحه وب به فهرست موتور جستجو اضافه خواهد شد – تمام صفحات وب كه در موتورهاي جستجو نشان داده مي شوند.

2. نمايه سازي: اگر صفحات شما خزيده و به فهرست موتور جستجو اضافه شود ، اطلاعات در نتايج جستجو ظاهر مي شود. فقط صفحات وب نمايه شده در نتايج جستجو ظاهر مي شوند. توجه داشته باشيد من گفتم صفحات وب ، نه وب سايت ها. هر صفحه در اكثر وب سايت ها – به ويژه وب سايت هاي بزرگ – نمايه نخواهد شد. صفحات اطلاعاتي زيادي براي موتورهاي جستجو وجود دارد كه همه آنها را به طور م effectivelyثر ذخيره مي كند ، بنابراين بايد انتخاب كنيد.

به طور خلاصه ، اهداف شما به شرح زير است:

دعوت از عنكبوت ها براي جستجوي وب سايت شما

آنها را متقاعد كنيد كه صفحات وب شما را فهرست بندي كنند ، و

در صفحه اول موتور جستجو براي كلمه كليدي شما ظاهر مي شود

آسان به نظر مي رسد ، اينطور نيست؟ خوب دو مورد اول … شما مي توانيد اين كار را در عرض چند ساعت با ارسال نقشه سايت انجام دهيد (كه در يك ثانيه به آن خواهيم رسيد). هنوز هم ، افزايش در رتبه بندي جستجو يك جنگ طولاني مدت است – و من مي گويم – يك جنگ مداوم است. چگونه وب سايت ها به بالاي نتايج جستجو مي رسند؟ آنها سايت خود را براي موتورهاي جستجو آسان تر مي كنند (در عين حال به “بهينه سازي در صفحه” معروف هستند) در حالي كه كميت و كيفيت وب سايت هايي را كه به آنها پيوند مي دهند افزايش مي دهند (معروف به “بهينه سازي خارج از صفحه”).

بياييد نگاهي به چگونگي بهبود وب سايت خود در داخل و خارج از صفحه بيندازيم.

سئو: در صفحه

براي اينكه سايت شما بدون پرداخت يك سنت در بالاي موتورهاي جستجو ليست شود ، از يك طراحي وب موثر استفاده كنيد:

نشانه

در هر صفحه وب مكاني براي افزودن برچسب هاي متا وجود دارد – يك عنصر صفحه وب كه اطلاعات مربوط به صفحه وب مانند عنوان صفحه وب ، كلمات كليدي و توضيحات را نمايش مي دهد. اين اطلاعات در خود صفحه وب نمايش داده نمي شود ، اما در كد منبع موجود است. اين به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا نكات كليدي پشت صفحه وب شما را درك كنند. با كليك راست روي صفحه وب و انتخاب “مشاهده منبع” يا “مشاهده منبع صفحه” مي توانيد برچسب هاي متا را براي هر صفحه وب مشاهده كنيد. در بالاي منبع ، چندين برچسب براي عنوان ، كلمات كليدي و توضيحات مشاهده خواهيد كرد.

هنگام ايجاد صفحات وب خود ، حتماً برچسب هايي براي موارد زير اضافه كنيد:

Title Tags: عنوان و موضوع يك صفحه وب را هنگام مخلوط كردن كلمات كليدي در متن نشان مي دهد.

برچسب هاي توضيحات: به شرح صفحه وب مراجعه كنيد. توضيحات شما ممكن است در نتايج موتور جستجو ظاهر شود ، بنابراين مطمئن شويد كه ارزش شما را در اسرع وقت منتقل مي كند و كلمات كليدي را در توضيحات گنجانيده است.

برچسب هاي كلمه كليدي: به كلمات كليدي صفحه وب اشاره كنيد. بايد با كاما جدا شود نه يك فاصله. به عنوان مثال ، اگر در حال بهبود “دستورالعمل مرغ سوخاري” ، “آب مرغ سوخاري” و “وعده هاي غذايي مرغ سوخاري” هستيد ، مي توانيد آنها را به صورت زير وارد كنيد: دستورالعمل مرغ سوخاري ، آب مرغ سوخاري و وعده هاي مرغ سوخاري. بيش از 5-10 كلمه كليدي به برچسب اضافه نكنيد. من معمولاً بين يك تا پنج استفاده مي كنم و ترجيح مي دهم كارهاي مهم تري را دنبال كنم.

كليد واژه ها

شما نه تنها از كلمات كليدي در برچسب هاي كلمات كليدي خود بلكه در كل صفحه وب خود نيز استفاده خواهيد كرد.

عنوان ها و عنوان هاي فرعي (همچنين به عنوان برچسب هاي H1 و H2 نيز شناخته مي شوند): در طراحي وب ، شش عنوان با عنوان H1-H6 وجود دارد. هرچه اين عدد بيشتر باشد ، اهميت آن براي موتورهاي جستجو كمتر است. به اين فكر كنيد: صفحه اي با عنوان “دستور غذاهاي مرغ سوخاري” عنوان اصلي ، و در چندين عنوان فرعي ذكر شده است كه احتمالاً در مورد … حدس زده ايد ، دستور العمل مرغ سوخاري موتورهاي جستجو نيز همين فكر را مي كنند. اطمينان حاصل كنيد كه فقط از H1 و H2 براي كلمات كليدي خود استفاده كنيد.

o توضيحات تصوير: حتماً توضيحات تصوير و كلمات كليدي را در برچسب “alt” براي همه تصاوير در وب سايت خود وارد كنيد.

o از متن كليدواژه به عنوان پيوند استفاده كنيد: در عوض ، بگوييد “اينجا را كليك كنيد”. از يك كليدواژه مانند “دستورالعمل مرغ سوخاري” استفاده كنيد. اين به عنوان “متن متن” شناخته مي شود و يكي از مهمترين قسمتهاي سئو است. ويكي پديا يكي از بهينه ترين وب سايت هاي جهان و منبع بسيار خوبي براي شبيه سازها است. هر صفحه پر از محتواي اصلي غني با ده ها كلمه كليدي بهينه شده براي پيوند متون به صفحات ديگر است كه به نوبه خود به صفحات ديگر و غيره پيوند دارند.

o صفحات وب خود را با كلمات كليدي نامگذاري كنيد: به صفحات وب خود نامهاي توصيفي با كلمات كليدي بدهيد. به عنوان مثال ، به جاي اينكه يك صفحه وب را “چگونگي” خواندن ، “كتاب راهنماي دستور العمل-مرغ سوخاري” را امتحان كنيد. ” از خط تيره “-” براي افزودن فاصله بين كلمات كليدي استفاده كنيد.

o تراكم كلمات كليدي خود را افزايش دهيد: هرچه تعداد كلمات كليدي شما در صفحه وب شما بيشتر باشد ، بهتر است. سعي كنيد تراكم كلمه كليدي خود را زير 3٪ نگه داريد ، زيرا بيش از اين ممكن است سو abuse استفاده تلقي شود. همانطور كه گوگل بارها و بارها مي گويد ، وب سايت هايي را براي كاربران ايجاد كنيد ، نه موتورهاي جستجو.

o كلمات كليدي خود را طراحي كنيد: شما فقط تعداد زيادي كلمه كليدي در متن خود نمي خواهيد ، بلكه مي خواهيد آنها را با حروف درشت ، مورب و زير خط طراحي كنيد. اين كار را در كل متن انجام دهيد.

o قرار دادن كلمات كليدي خود: بيشتر كلمات كليدي خود را در بالا و پايين صفحات وب خود قرار دهيد ، زيرا در اينجا بيشترين تمركز موتورهاي جستجو وجود دارد.

كلمات كليدي خود را تنظيم كنيد: به جاي اينكه كلمات كليدي مشابه را بارها و بارها تكرار كنيد ، از انواع مختلف اين كلمات كليدي استفاده كنيد. به عنوان مثال ، براي كلمه كليدي “جستجو” ، همچنين ممكن است بخواهيد جستجوها ، جستجو ، جستجو و غيره را اضافه كنيد.

تحرك

o پيوندها به هر صفحه در صفحه اصلي: يك نوار پيمايش در تمام صفحات وب ايجاد كنيد تا كاربر بتواند به صفحه اصلي دسترسي پيدا كند. اگر يك وب سايت بزرگ با چندين صفحه وب داريد ، استفاده از فرم HMTL را براي سهولت كار در نظر بگيريد. به ياد داشته باشيد كه براي هر پيوند از متن لنگر واژه كليدي قابل استفاده استفاده كنيد.

پيوندهاي داخلي: شما مي توانيد با پيوند دادن صفحات وب در وب سايت خود ، رتبه بندي SEO وب سايت خود را بهبود بخشيد. به ياد داشته باشيد ، استفاده از كلمه كليدي مناسب به عنوان لنگر متن مهم است.

o پيمايش كوتاه: هنگام طراحي وب سايت خود ، صفحات وب با عمق بيش از دو پوشه را دفن نكنيد. كاربر نيازي نيست بيش از دو بار كليك كند تا نياز خود را پيدا كند يا به صفحه اصلي بازگردد.

نقشه سايت

براي اينكه Google بتواند وب سايت شما را “خزنده” كند يا اسكن كند ، بايد يك نقشه سايت ايجاد كنيد و آن را در Google بارگذاري كنيد.

o براي ايجاد نقشه سايت ، XML Sitemap Generator.

o براي بارگذاري نقشه سايت خود در مجموعه وب مستر Google.

Google Webmaster Central بهترين منبع رايگان براي كمك به شما در درك چگونگي و دليل نمايش وب سايت شما در نتايج جستجو است. با استفاده از اين ابزار مي توانيد تعداد ساير وب سايت هايي كه به سايت شما لينك مي شوند ، كلمات كليدي وب سايت شما نمايش داده شود و هر مشكلي كه Google در خزيدن و نمايه سازي سايت با آن روبرو است را تعيين كنيد.

ابزار مدير وب به دفعات مورد نظر مردم به روز نمي شود ، اين بدان معناست كه شما ممكن است نتايج را فوراً نبينيد. اين بدان معنا نيست كه وب سايت ها به شما پيوند دارند. هنوز در گزارشات آنها وجود ندارد. صبور باش!

نگراني معمول ديگر اين است كه وقتي يك وب سايت به طور ناگهاني صفحات بسيار كمتري را از قبل فهرست مي كند. اگر صفحات شما حاوي محتواي اصلي باشد و در نقشه سايت شما گنجانده شود ، فهرست نمي شوند. پس چرا تعداد صفحات نوسان دارد؟ مردم تمايل دارند كه گوگل را يك رايانه در يك مكان بدانند ، در حالي كه در واقع هزاران سرور در نقاط مختلف جهان وجود دارد. مدتي طول مي كشد تا اطلاعات در كل سيستم به روز شود ، بنابراين ممكن است روز دوشنبه گزارشات خود را از يك سرور در كاليفرنيا دريافت كنيد و سپس سه شنبه يك گزارش كاملا متفاوت از ويرجينيا دريافت كنيد. به ياد داشته باشيد ، صبر يك فضيلت است.

سئو: خارج از صفحه

اكنون كه آنچه را كه مي توانيد در وب سايت خود براي بهبود سئو سايت خود انجام دهيد ، مورد بررسي قرار داديم ، وقت آن رسيده كه وب سايت هاي ديگري را پيدا كنيد كه به شما لينك مي دهند. لينك سازي اين روزها واقعاً به عنوان بازي در سئو تبديل شده است و درست هم هست. در گذشته ، موتورهاي جستجو بيشتر به محتواي صفحه وب نگاه مي كردند ، اكنون تعداد افراد ديگري را كه براي وب مفيد (يا وب سايت) مفيد هستند ، در نظر مي گيرند. هرچه وب سايت هاي بيشتري به سايت شما لينك شوند ، ديد شما براي كاربران بالاتر است و احتمال بالاترين رتبه براي كلمات كليدي شما بيشتر است.

البته ، هزار پيوند وب سايت كوچك به اندازه يك پيوند از يك سايت معتبر معتبر ارزشمند نيست. همين امر در دنياي آفلاين نيز صادق است: يك استاد اقتصاد هاروارد كه از CNN مصاحبه كرده است ، از يك استاد كالج ارشد كه هزار مصاحبه با ايستگاه هاي راديويي كالج داشته است ، رتبه بالاتري خواهد داشت.

وقتي يك موتور جستجو سايت شما را بررسي مي كند ، كميت و كيفيت ساير وب سايت هاي مرتبط با وب سايت شما را در نظر مي گيرد. هر پيوند را به عنوان رأي به وب سايت خود در نظر بگيريد. هرچه آرا from سايت هاي معتبر بيشتر باشد ، بهتر است.

كودك بك لينك مي گيرد

بنابراين چگونه مي توان اين سايت ها را با بالاترين مقام پيدا كرد و آنها را متقاعد كرد كه به سايت شما پيوند دهند؟ روش هاي مختلفي در اختيار شماست:

o Google Alerts به طور خودكار شما را در سايت هاي مربوط به طاقچه شما به همراه اخبار جديد به روز مي كند.

انتشارات معتبر مي تواند ليستي از سايت هاي مورد احترام در صنعت شما را در اختيار شما قرار دهد. به عنوان مثال ، اگر سايت مسافرتي را اداره مي كنيد ، “25 سايت مسافرتي برتر” را جستجو كنيد. تا آنجا كه ممكن است با آنها تماس بگيريد و پيوند را درخواست كنيد. البته ، شما بايد دليل خوبي براي آنچه بايد انجام دهند به آنها ارائه دهيد. من به هر سايتي نگاه خواهم كرد و مي بينم كه آيا آنها پيشنهادهايي را براي نوشتن پروژه قبول مي كنند يا خير. اگر اين كار را انجام دهند و پيوندهايي را به وب سايت نويسنده ارائه دهند ، براي ارائه پيشنهاد با آنها تماس مي گيرم. اين روش يك برد-برد است: سايت مرجع مقاله اي با كيفيت بالا دريافت مي كند ، وب سايت ما يك بك لينك با ارزش دريافت مي كند و از افرادي كه مقاله را خوانده اند و علاقه مند به يادگيري بيشتر هستند بازديد مي كنيم.

موارد ارسالي دايركتوري: وب سايت خود را با بيشترين فهرست راهنماي PageRank ليست كنيد. گوگل اظهار داشت كه اين امر ديگر مانند گذشته مهم نيست ، بنابراين خود را متقاعد نكنيد كه صدها پيشنهاد ارائه دهيد. 50-100 را انتخاب كنيد و بگذاريد يك روز بعد از ظهر استفاده شود. دو مورد در ميان بقيه برجسته هستند و شايسته ذكر خاص هستند: Dmoz (كه رايگان است ، اما دسترسي به آن سخت است) و Yahoo Directory (295 دلار ، پس از آن دسترسي به آن آسان است).

دايركتوري هاي مقاله: مقاله اي را كه بازار شما به آن علاقه مند است بنويسيد و آن را در انتهاي مقاله با يك بك لينك به سايت خود به دايركتوري هاي مقاله ارسال كنيد. وقتي وب سايت هاي ديگر مقاله شما را دوباره پست مي كنند ، بك لينك شما نيز در سايت آنها نشان داده مي شود (مانند اين).

o Bait People: صفحاتي با ارزش بسازيد كه فقط بتوانيم به آنها پيوند دهيم. اين به عنوان “طعمه پيوند” شناخته مي شود و يك وسيله تبليغاتي بسيار محبوب در ميان وبلاگ نويسان است. موضوعي را انتخاب كنيد كه بيشتر مردم با آن دست و پنجه نرم مي كنند و در مورد آن مي نويسند تا حد مرگ. راهنماي جامعي درباره يك موضوع داغ (مانند برنامه هاي افزودني فايرفاكس ، روش هاي طبخ مرغ سوخاري ، ماليات فرودگاه و …) ارائه دهيد و سايت هاي سالاد در نهايت آن را مشاهده مي كنند و به شما پيوند مي دهند.

سئو موضوعي عظيم است ، اما با رعايت اين نكات ساده بايد بتوانيد برخي از نتايج را مشاهده كنيد. به ياد داشته باشيد ، سئو زمان مي برد ، اما ارزش آن را دارد.

https://hillbilly.ir/بهينه-سازي-موتور-جستجو-از-نظر-فني/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.