نحوه ايجاد يك استراتژي بازاريابي عميق
پلتفرم هاي خود را انتخاب كنيد انتخاب بستر شما مي تواند ساده ترين بخش در ايجاد استراتژي بازاريابي خانگي باشد. ابتدا به اين فكر كنيد كه چه كبدي توليد مي كنيد و سپس در مورد مناطق محبوب كبد فكر كنيد. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد يك ارائه پاورپوينت منتشر كنيد ، مي توانيد …
نحوه ايجاد يك استراتژي بازاريابي عميق https://vol.belonnanotservice.ga/export/نحوه-ايجاد-يك-استراتژي-بازاريابي-عميق/ https://vol.belonnanotservice.ga/export/نحوه-ايجاد-يك-استراتژي-بازاريابي-عميق/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 03 Sep 2021 15:21:59 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing approach https://hillbilly.ir/نحوه-ايجاد-يك-استراتژي-بازاريابي-عميق/
نحوه ايجاد يك استراتژي بازاريابي عميق
پلتفرم هاي خود را انتخاب كنيد انتخاب بستر شما مي تواند ساده ترين بخش در ايجاد استراتژي بازاريابي خانگي باشد. ابتدا به اين فكر كنيد كه چه كبدي توليد مي كنيد و سپس در مورد مناطق محبوب كبد فكر كنيد. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد يك ارائه پاورپوينت منتشر كنيد ، مي توانيد …
نحوه ايجاد يك استراتژي بازاريابي عميق
پلتفرم هاي خود را انتخاب كنيدانتخاب بستر شما مي تواند ساده ترين بخش در ايجاد استراتژي بازاريابي خانگي باشد. ابتدا به اين فكر كنيد كه چه كبدي توليد مي كنيد و سپس در مورد مناطق محبوب كبد فكر كنيد. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد يك ارائه پاورپوينت منتشر كنيد ، مي توانيد از SlideShare استفاده كنيد. اگر مي خواهيد مطالبي كوتاه با تصاوير منتشر كنيد مي توانيد از Facebook يا Google استفاده كنيد و اگر مي خواهيد مقاله ايجاد كنيد مي توانيد از سايت ها و كاتالوگ هاي Ezine استفاده كنيد.
پلتفرم هايي كه بيشتر استفاده مي كنم عبارتند از فيس بوك ، Google ، يوتيوب ، توييتر ، SlideShare و به طور كلي وبلاگ ها ، يا وبلاگ هاي من يا وبلاگ هاي خارجي كه مربوط به لانه هستند يا در مجاورت پست هايي كه منتشر مي كنم پيوندهايي به وبلاگ هاي من دارند.
كبد را انتخاب كنيد
همانطور كه در بالا ذكر شد ، بايد انواع محتواي سفارشي را براي انواع خاصي از دامنه ها بنويسيد. اگر Google ، YouTube و SlideShare را به عنوان پلتفرم انتخابي خود داريد ، بايد پيش برويد و محتوايي سازگار با همه سيستم عامل ها ايجاد كنيد. در Google ، شما بايد يك پست با كيفيت بالا ارسال كنيد كه مي توانيد از طريق پيوند به اشتراك بگذاريد يا براي دنبال كردن يك تصوير كمي بنويسيد ، در YouTube ، براي اتصال مخاطبين خود به يك ويديو ، در مقاله هاي مورد نياز Ezine نياز داريد. براي ايجاد راهي براي به دست آوردن منابع يا اطلاعات جالب و در نهايت با SlideShare ، مي توانيد پاورپوينتي را تهيه كنيد كه افراد بتوانند از آن استفاده كرده و با ديگران به اشتراك بگذارند.
زمان خود را انتخاب كنيد
با سازماندهي مكان و زمان انتشار ، يك تقويم چاپي تهيه كنيد. ايده خوبي است كه كبد را بالا ببريد و در پايان ماه ، به جاي از بين بردن كبد ، موضوع يا مسير خاصي دارد. همچنين ممكن است در مورد يك موضوع خاص زياد پست نگذاريد يا متوجه شويد كه خوانندگان شما از شما ناراحت هستند و ديگر شما را دنبال نمي كنند. شما بايد اجازه دهيد آنها خواسته هاي بيشتري داشته باشند ، نه اينكه فقط آنها را از شما مطلع كنند.
برنامه نويسي و انتشار
اگر از ابزارهايي براي كمك به SEO ، رسانه هاي اجتماعي و مديريت محتوا استفاده مي كنيد ، مي توانيد وقتي پست شما منتشر مي شود و ديگر محتوا در همه زمان ها كنترل نمي شود ، پست كنيد. من به طور خاص استفاده از Sendible را توصيه مي كنم ، اما اگر قبلاً نرم افزاري براي كمك به اشتراك گذاري محتوا داريد ، اين يك قدم جلوتر است. محتويات را در دستگاه خود وارد كنيد ، تاريخي را كه مي خواهيد محتويات منتشر شوند دريافت و ذخيره كنيد. در آن تاريخ ، در آن زمان ، اگر شما برنگرديد و كاري انجام ندهيد ، كبد به سمت جمعيت مي رود.
پيشرفت را دنبال كنيد
هنگامي كه مي دانيد چه چيزي در كدام پلتفرم يا هنگام پخش منتشر مي شود ، بايد فوراً به آن پلتفرم برويد و بر آنچه مخاطبان شما مي گويند نظارت كنيد ، جامعه خود را مديريت كرده و ارتباط برقرار كنيد. بگذاريد آنها با مخاطبان شما صحبت كنند ، سپس از آنها تشكر كنيد ، به ايده هاي آنها پاسخ دهيد و مكالمه را ادامه دهيد.هرچه محتوا يا سنديكاي خود را بيشتر دوست داشته باشيد ، بيشتر به آن وارد مي شويد ، كسب و كار خود را بيشتر خواهيد يافت و در نهايت فروش بيشتري خواهيد داشت.
نيازي به گفتن نيست كه اين نوع بحث در مورد محتوا و نام تجاري به شما در زمينه هاي ديگر فرايند كلي بازاريابي مانند SEO كمك مي كند. گوگل به طور عمومي اعلام كرده است كه داراي الگوريتم شبكه هاي اجتماعي است ، بنابراين اگر بتوانيد با افراد صحبت كنيد و مطالب آنها را به اشتراك بگذاريد ، رتبه شما در Google بهتر خواهد شد.
به طور خلاصه
آن روزهايي كه مي توانستيد مطالب قديمي را منتشر كنيد ، چند پيوند در آن قرار دهيد ، بر موتورهاي جستجو تسلط داشته باشيد و ترافيك ايجاد كنيد ، گذشته است. Google به طور خاص اندازه چنين شيوه هايي را ارزيابي مي كند و پيش بيني مي كند كه چه چيزي و همچنين مخاطبان مورد نظر شما. ارائه محتواي باكيفيت در بسياري از زمينه ها را فراموش نكنيد ، مخاطبان شما مخاطبان معمولي را حفظ مي كنند. اين نه تنها تضمين مي كند كه به روزرساني هاي گوگل يا تغييرات الگوريتم را دريافت نمي كنيد زيرا ترافيك زيادي داريد و گوگل مي خواهد وارد آن شود ، بلكه اين اطمينان را مي دهد كه شركت شما آنچه را كه نياز دارد و شايسته آن است دريافت مي كند. او مي تواند اين كار را انجام دهد. موفقيت و موفقيت مستمر براي كسب و كار شما. https://vol.belonnanotservice.ga/export/نحوه-ايجاد-يك-استراتژي-بازاريابي-عميق/feed/ 0