شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟

۷ بازديد

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟

در ادامه با مجموعه “چرا رسانه هاي اجتماعي”. ما مي خواهيم با نكات كليدي كه هنگام ايجاد (يا به روز رساني) استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود بايد در نظر بگيريم ، شروع كنيم. اول – بسيار سازگار است. فقط دو سيستم عامل را انتخاب كرده و به كار خود ادامه دهيد. و پيام خود را …

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟ https://hillbilly.ir/چرا-رسانه-هاي-اجتماعي-قسمت-دوم؟/ https://hillbilly.ir/چرا-رسانه-هاي-اجتماعي-قسمت-دوم؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 04 Aug 2021 15:55:00 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/چرا-رسانه-هاي-اجتماعي-قسمت-دوم؟/

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟

در ادامه با مجموعه “چرا رسانه هاي اجتماعي”. ما مي خواهيم با نكات كليدي كه هنگام ايجاد (يا به روز رساني) استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود بايد در نظر بگيريم ، شروع كنيم. اول – بسيار سازگار است. فقط دو سيستم عامل را انتخاب كرده و به كار خود ادامه دهيد. و پيام خود را …

چرا رسانه هاي اجتماعي (قسمت دوم)؟

در ادامه با مجموعه “چرا رسانه هاي اجتماعي”. ما مي خواهيم با نكات كليدي كه هنگام ايجاد (يا به روز رساني) استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود بايد در نظر بگيريم ، شروع كنيم.
اول – بسيار سازگار است. فقط دو سيستم عامل را انتخاب كرده و به كار خود ادامه دهيد. و پيام خود را نگه داريد (به روز رساني / ايجاد / نگهداري). مهم اين است كه درك خوبي از مشتريان / مشتريان بالقوه خود داشته باشيد و تعداد به روزرساني ها را در روز ارسال كنيد تا مهمترين آنها نااميد كننده باشد.
ثانياً ، كار خود را به خودتان واگذار نكنيد ، بلكه درباره خود بنويسيد. مثالي كه من هميشه مي زنم يك رويداد شبكه هاي اجتماعي است ، كانال رسانه هاي اجتماعي شما نبايد كانالي باشد براي اينكه شما به تنهايي صحبت كنيد. به عنوان يك رويداد در رسانه هاي اجتماعي ، وقتي س questionsال مي كنيد ، ارتباط برقرار كرده و درباره اطرافيان خود اطلاعات كسب مي كنيد ، موفق مي شويد. شبكه هاي اجتماعي هيچ تفاوتي با هم ندارند. به پيروان خود راي دهيد ، س questionsال بپرسيد و پاسخ بگيريد (حتي اگر فقط براي تشكر از شما باشد!).
در اينجا 5 دليل اصلي وجود دارد كه چرا شما نبايد يك روز ديگر منتظر بمانيد تا يك استراتژي رسانه اجتماعي براي كسب و كار خود بسازيد:

بهينه سازي موتورهاي جستجو – سئو راهي است كه مي توانيد بازديدكنندگان بيشتري را به صورت رايگان به وب سايت خود برسانيد ، به روشي طبيعي كه بر نتايج موتورهاي جستجو تأثير مي گذارد. علاوه بر اين ، مي توانيد با گنجاندن رسانه هاي اجتماعي در استراتژي SEO خود پيوند ايجاد كنيد (فراموش نكنيد كه اشتراك گذاري “درباره” خود در فيس بوك مهم است). وقتي افراد پيام شما را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذارند و به وب سايت شما پيوند مي دهند ، ارتباط بين رسانه هاي اجتماعي و وب سايت شما قوي تر مي شود.
از آنجا كه موتورهاي جستجو عاشق پيوندها و كلمات كليدي هستند ، رسانه هاي اجتماعي مي توانند نقش مهمي در استراتژي كلي شما براي بهبود رتبه شما داشته باشند. در حالي كه بسياري از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي وجود دارد كه يك شركت مي تواند از آنها استفاده كند ، ما شما را تشويق مي كنيم كه دو يا سه شبكه اجتماعي را براي ارسال مكرر و انجام درست آن انتخاب كنيد. درباره ابعاد كاربر دسته هاي مختلف تحقيق كنيد و عناصري را پيدا كنيد كه نه تنها مربوط به نام تجاري بلكه بازار هدف شما هستند. به خاطر داشته باشيد كه مردم محصولات / محصولات را در رسانه هاي اجتماعي و نه الزاماً در گوگل جستجو مي كنند ، بنابراين داشتن آنها بر روي پلت فرم تأثير مثبتي در احتمال يافتن آنها دارد.

افزايش آگاهي از نام تجاري – افزايش آگاهي از نام تجاري با استفاده از كانال هاي بيشتر براي تبليغ نام تجاري خود. عكسهايي را كه توسط فالوورهاي وفادار به اشتراك گذاشته شده اضافه كنيد ، نام تجاري شما رشد خواهد كرد.

اعتبار برند را افزايش دهيد – شركت هاي فعال داراي طرفداران فعال ، خودآگاه و ارتباطي هستند. رسانه هاي اجتماعي به شما فضايي براي خدمات برتر به مشتريان ، گوش دادن و پاسخگويي به ايده هاي شما ، كه به برند شما شكل مي دهد ، مي دهد.خدمات مشتري فقط در مورد پاسخگويي به شكايات نيست ، بلكه پاسخگويي به سوالات مربوط به محصول است تا بتوانيد بين محصول خود و رقبا تصميمات ساده تري بگيريد (شانس فروشنده خود را افزايش دهيد). رسانه هاي اجتماعي مي توانند جامعه اي را در اطراف نام تجاري شما ايجاد كنند و محصولات شما مي توانند وفاداري به نام تجاري را افزايش دهند.

افزايش ترافيك داخلي – با استفاده از كانال هاي بيشتر براي ارسال پيام خود ، مي توانيد مخاطبان بيشتري را جذب كنيد ، اين كار كليك هاي بيشتري را به وب سايت شما ارسال مي كند. آهنرباهاي سربي را به مخلوط اضافه كنيد و بيشتر جمع كنيد و واجد شرايط شويد!

هزينه بازاريابي كاهش مي يابد – حتي تبليغات ديجيتال (يا پولي) ارزان تر از چاپ است. علاوه بر اين ، آزمايش A / B و پيگيري كمپين شما و همچنين ويرايش پيام شما در صورت عدم مطابقت نتايج با اهداف شما ، با استفاده از معيارهاي ساخته شده در فيس بوك آسان تر است. اين مي تواند منجر به تجربه مشتري غني تري شود (ايجاد يك اجتماع در اطراف محصول شما).
و سرانجام ، بازاريابي رسانه اي نه تنها براي ايجاد محتواي باورنكردني ، بلكه در سمت محصول نيز زمان مي برد. در حالي كه ما ديديم مقالات بسيار محبوب شده اند و صفحات تعداد زيادي دنبال كننده جديد به دست آورده اند ، اكثر شركت ها با يك استراتژي روشن و منسجم شاهد رشد آهسته و مداوم پيروان هستند.

.

https://hillbilly.ir/چرا-رسانه-هاي-اجتماعي-قسمت-دوم؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.