و Old Book ، يك خرده فروش جديد
اغلب گفته مي شود كه اين كار هنوز انجام نشده است. اما اگر نگرش يك فروشنده بيرحم را داريد ، مي توانيد كاري انجام دهيد. به ياد داشته باشيد كه همه كتاب ها محصولات هستند. خواه اين يك انتشار جديد باشد ، يك كتاب قديمي ، يك داستان 50 صفحه اي ، يك حماسه ، …
و Old Book ، يك خرده فروش جديد https://hillbilly.ir/و-old-book-،-يك-خرده-فروش-جديد/ https://hillbilly.ir/و-old-book-،-يك-خرده-فروش-جديد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 12 Jul 2021 06:40:02 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing book https://hillbilly.ir/و-old-book-،-يك-خرده-فروش-جديد/
و Old Book ، يك خرده فروش جديد
اغلب گفته مي شود كه اين كار هنوز انجام نشده است. اما اگر نگرش يك فروشنده بيرحم را داريد ، مي توانيد كاري انجام دهيد. به ياد داشته باشيد كه همه كتاب ها محصولات هستند. خواه اين يك انتشار جديد باشد ، يك كتاب قديمي ، يك داستان 50 صفحه اي ، يك حماسه ، …
و Old Book ، يك خرده فروش جديد
اغلب گفته مي شود كه اين كار هنوز انجام نشده است. اما اگر نگرش يك فروشنده بيرحم را داريد ، مي توانيد كاري انجام دهيد. به ياد داشته باشيد كه همه كتاب ها محصولات هستند. خواه اين يك انتشار جديد باشد ، يك كتاب قديمي ، يك داستان 50 صفحه اي ، يك حماسه ، يك داستان يا 800 داستان. همه آنها مشتركات مشتركي با آمازون دارند. در مورد موتور جستجوي آمازون ، همه اين كتاب ها فقط كتاب هاي ديگري هستند و معرفي آنها – از نظر آنها – يك ASIN بي نظير است. بدون سن ، بدون جنسيت ، بدون سابقه. تنها چيزي كه مهم است خريد برخي از ASIN ها است. بسياري از نويسندگان كارهاي خود را منتشر كرده اند ، اميدوارند كه كتاب هاي آنها در آمازون بتوانند خودشان را بفروشند و احتمالاً در نمودارهاي برتر آمازون ظاهر شوند – اوه ، من مطمئن هستم كه جالب است! با توجه به اينكه برخي از كتابها بودجه بازاريابي زيادي در پشت خود دارند و برخي از آنها توسط متخصصان بازاريابي جايگزين مي شوند ، بسياري از كتابهايي كه منتشر كرده اند بعداً از بين مي روند و به سادگي شكست مي خورند. كيفيت يك كتاب هميشه مهم است ، اما هيچ كس نمي تواند انكار كند كه كيفيت به تنهايي باعث فروش كتاب نمي شود. استراتژي هاي بازاريابي حرفه اي و بودجه هاي كلان تبليغاتي تفاوت زيادي در بازاريابي ديجيتال ايجاد مي كنند. اما نويسندگان خود منتشر شده نمي توانند با شركت هايي كه دهه هاي متمادي وجود داشته اند رقابت كنند. اما مهارت و دانش وي در ساخت يك كتاب فروش تمام عيار دومين دارايي بزرگ وي است. اولين چيز – البته – پول آنهاست. پول بينندگان را مي خرد: اين يك قانون ساده است و ما نمي توانيم از پس آن بر بياييم. بدون شك ممكن است در گذشته چند داستان موفقيت خوانده باشيد. بله براي من خيلي احمقانه است ، مثل اينكه آل براي من مهم نيست ، مثل اينكه آل براي من مهم نيست. از طرف ديگر ، غم انگيزترين نكته در مورد اين سكه اين است كه هزاران نويسنده ديگر نتوانسته اند درآمد كسب كنند ، حتي اگر مردم اين كار را كردند. – مقداري تلاش ، اما به نظر كم مي رسد. مي توانيد تصور كنيد كه آمازون نه تنها بزرگترين خرده فروش كتاب در جهان است ، بلكه بزرگترين كتابفروشي و خواست نويسنده است! ميليون ها كتاب (جاي تعجب نيست ، جاي تعجب نيست) بدون تغيير باقي مي مانند و به مكالمات مبهم استراحت مي كنند ، حتي هفته اي يك بار خوانده نمي شوند يا ماه ها كاملاً فراموش نمي شوند ، كه اين يك شكست است. متوجه شده و از بين مي رود. بسياري از پرفروش هاي احتمالي ممكن است شكست بخورند زيرا كارهاي چاپ ساده را منتشر نكرده اند ، حتي اگر به نظر مي رسد انتشار سيستم عامل هايي مانند Kindle يك دردسر است. فقط چند كتاب شما منتشر شده است! اوت و پس از آن چه؟ با اين حال ، كتاب شما مي تواند بسيار خوش شانس باشد ، به شرط آنكه توجه بازاريابان را به خود جلب كند و مهارت هاي مهم بازاريابي را كسب كند – كه به نظر من رمز موفقيت در بازاريابي ديجيتال است. بياييد به اصطلاحات فني بپردازيم و نگاهي بيندازيم به همه چيز. چند مرحله وجود دارد كه بايد قبل از شروع انتشار در آمازون برداريد. استراتژي بازاريابي بيش از اينكه به ديدگاه ما درباره آنچه ممكن است خوب كار كند وابسته است.اين چيزي است كه شما بايد در طي اين فرآيند به خاطر بسپاريد. اين عشق نيست ، جالب نيست. در واقع اين واقعيت فقط يك مجموعه داده نيست. من سه م mainلفه اصلي هر استراتژي بازاريابي را مي بينم: داده هافن آوري
واردكنندگان كتاب هاي شما را مي فروشند ، اگر نه در ميليون ها كتاب ديگر ، بهتر است اگر شما يك استراتژي مبتني بر داده داشته باشيد. هنگام نوشتن كتاب ، نويسنده قادر به سرمايه گذاري در ويرايش و تصحيح است. براي نويسنده تغييرات لازم است ، من لحظه اي موافق نيستم. با اين حال ، چند نويسنده فرصت سريع براي تعامل با يك متخصص بازاريابي / بازاريابي را دارند؟ در واقع تعداد كمي از آنها ارزشمند هستند ، اما اين افراد و مهارت هاي آنها مورد نياز است. شما به داده نياز داريد و به متخصصاني نياز داريد كه بتوانند از داده هاي مناسب استفاده كنند. از چه نوع داده اي استفاده مي كنيم؟ البته رقباي ما تمركز اصلي ما هستند. داده ها بايد اثربخشي كتاب را در ژانر خاصي نشان دهند. نتيجه كلي آنها چيست؟ او چند ايده دارد؟ هنگام ايجاد نسخه جذاب بازاريابي ، از چه كلمات كليدي استفاده مي كنند؟ من مي دانم كه اين هيچ ارتباطي با نوشتن ندارد و نبايد “سرگرمي” توليد كتاب براي فروش باشد. با اين حال ، اين كاري است كه بايد قبل از ذخيره انجام شود. در غير اين صورت شما ماهي ديگري در دريا هستيد. و ماهي كه كوسه ها به سرعت او را محاصره مي كنند! يك فروشنده ماهر از نظر فني نيز قدرتمند است. آنها بايد با تمام اين ابزارها و تكنيك هاي گران قيمت بازاريابي آشنا باشند و از آخرين تحولات در اين زمينه مطلع باشند. براي شناختن آنها ، نويسنده بايد دانش خاصي داشته باشد. چگونه يك وبلاگ ايجاد كنيم؟ سئو چيست؟ چگونه از رسانه هاي اجتماعي براي فروش بيشتر كتاب استفاده مي كنيد؟ معامله با توييتر چيست؟ آيا تبليغات وب سايت خوب است؟ اما چرا كتاب ها به فيلم هاي خوب نياز دارند؟ ما س manyالات زيادي مي دانيم. اگر به انتشارات خود اطمينان داريد ، بهتر است آنها را براي پاسخ خود بگيريد ، زيرا پاسخ به اين س questionsالات به شما نشان مي دهد كه بين رده ها و تعداد تجارت شما تفاوت زيادي وجود دارد. مطمئناً شما مي توانيد يك متخصص بازاريابي را استخدام كنيد ، دقيقاً مانند ويرايشگر خود. نشر كتاب سكويي نيست كه بتوانيد كتاب هاي خود را در قفسه آمازون قرار دهيد. اين يك تجارت است و بايد مانند يك تجارت با آن رفتار شود. نكته ديگر: در مورد فروش ورودي چطور؟ آيا مي توانيد روي نيازها و اهداف مشتريان خود تمركز كنيد؟ چگونه پيش بيني هاي هواشناسي را بفروشيم؟ باز هم ، اگر آنها مي خواهند اين محصول به جاي ديگري برود ، بايد بيش از هر فروشنده آمازون س questionsالات را در نظر بگيرند! بله ، من مي دانم كه اينجا كمي سخت گير هستم. اما فروشنده متوجه خواهد شد ، به من اعتماد كنيد. مبادله فقط چيزي نيست كه مانند پيچ و مهره اتفاق بيفتد. همه چيز شما نياز به اتفاق مي افتد از طريق استفاده از داده ها ، فن آوري و روش هاي بازاريابي با راهنمايي حرفه اي براي راهنمايي شما. پس برمي گرديم به سوال بزرگي كه ما پرسيديم. آيا يك كتاب قديمي مي تواند كتاب جديدي براي فروش باشد؟ بله ، آنها آن را درك مي كنند ، بدون شك. فقط كافي است مدت زماني را كه كتاب طراحي شما از تمام داده ها و فناوري موجود براي ايجاد تجربه منحصر به فرد مشتري استفاده مي كند ، تصور كنيد.تصور كنيد كه كتاب شما از استراتژي بازاريابي مبتني بر داده پشتيباني مي كند ، حتي اگر بودجه تبليغاتي زيادي نداريد. در هر صورت غيرممكن است كه من چيزي واقعي در مورد كتاب قديمي داشته باشم. به هر حال ، برخي از كتاب ها با خوانندگان ارتباط برقرار نكرده اند ، اما بسياري از كتاب ها هنوز وقت برقراري ارتباط ندارند. من هميشه مي گويم: اين هرگز يك بازي گمشده نيست ، به شرطي كه هنوز به كتاب خود اعتقاد داشته باشيد. اگر مي خواهيد كتاب خود را به بازي برگردانيد ، ايمان داشته باشيد ، زيرا شكي نيست كه بسيار ممكن است! چطور؟ اين مراحل را دنبال كنيد: براي داشتن مجوز ، رقابت ، كلمات كليدي و دسته بندي خود ، براي يك ابزار حرفه اي مانند KDRocket مجوز بخريد.
در آموزش / آموزش مربوط به بهينه سازي موتور جستجو ، شبكه هاي اجتماعي ، وبلاگ ها و كانال هاي ديگري كه فروش كتاب اثبات شده است شركت كنيد.
(ممكن است من يكي براي شما داشته باشم – البته اين يك خطر بالقوه براي SEO است)
درباره مشتريان خود بياموزيد ، بررسي ها را بخوانيد ، گروه ها را تشكيل دهيد ، شركت كنيد.
مخاطبان خود را بسازيد ، خود را ستايش كنيد. با چند دنبال كننده شروع كنيد و هرگز تسليم نشويد. يك سس پنهان وجود دارد كه مي توانيد به تلاش خود اضافه كنيد: نابرابري. به ياد داشته باشيد اين يك مسابقه است و يك مسابقه سريع نيست. كتابهاي خود را رها نكنيد به آنها عشق ، مراقبت ، توجه و حرفه اي مورد نياز خود را بدهيد و به آنها كمك كنيد پيام خود را به خوانندگاني كه از قبل بدنبال آنچه شما مي خواهيد به اشتراك بگذاريد برسانند!
. https://hillbilly.ir/و-old-book-،-يك-خرده-فروش-جديد/feed/ 0