جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

امكان امتيازدهي به پروژه‌هاي محلات در «تهرانِ من»

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

امكان امتيازدهي به پروژه‌هاي محلات در «تهرانِ من»

۶ بازديد

يكي از سياست هاي كليدي برنامه تهران هوشمند افزايش مشاركت عمومي در تصميم گيري و مديريت شهري است. “همسايگي” يكي از پروژه هاي تعريف شده در اين منظر در شهر تهران است. با كمك اين پروژه ، شهروندان مي توانند ضمن كسب دانش از اطلاعات محله به صورت داشبورد ، به طور فعال در انتخاب …

امكان امتيازدهي به پروژه‌هاي محلات در «تهرانِ من» https://online-mag.ir/2021/07/امكان-امتيازدهي-به-پروژه‌هاي-محلات-در/ مجله آنلاين Tue, 20 Jul 2021 06:51:51 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/امكان-امتيازدهي-به-پروژه‌هاي-محلات-در/ يكي از سياست هاي كليدي برنامه تهران هوشمند افزايش مشاركت عمومي در تصميم گيري و مديريت شهري است. “همسايگي” يكي از پروژه هاي تعريف شده در اين منظر در شهر تهران است. با كمك اين پروژه ، شهروندان مي توانند ضمن كسب دانش از اطلاعات محله به صورت داشبورد ، به طور فعال در انتخاب …

يكي از سياست هاي كليدي برنامه تهران هوشمند افزايش مشاركت عمومي در تصميم گيري و مديريت شهري است. “همسايگي” يكي از پروژه هاي تعريف شده در اين منظر در شهر تهران است. با كمك اين پروژه ، شهروندان مي توانند ضمن كسب دانش از اطلاعات محله به صورت داشبورد ، به طور فعال در انتخاب پروژه هاي نزديك مشاركت داشته باشند. در همين راستا بخش محله محوري به عنوان آخرين بخش به سيستم “تهران توانا” اضافه شده است.

به گزارش مجله آنلاين ، مركز شهر استراتژي اصلي در اين دوره از مديريت شهري بود. يكي از الزامات اين رويكرد تسهيل دسترسي عمومي به اطلاعات در تمام مناطق تهران است. سيستم داده هاي تهران (data.tehran.ir) و سيستم تهران من (.tehran.ir من) در آن به اختيار شهروندان است.

در فاز جديد پروژه هاي محله تهران ، اطلاعات مربوط به پروژه هاي اصلي هر محله ، كه مي تواند توسط شهروندان نمره گذاري و نظر داده شود ، در “تهران من” قرار داده شده است. اين پروژه ها ابتدا به عنوان يك لايه اطلاعات كامل به نقشه تهران (map.tehran.ir) اضافه مي شوند ، سپس براي هر پروژه با دسترسي به موقعيت پروژه ، مشخصات ، اعتبار ، شناسنامه و آخرين وضعيت كامل مي شوند. اطلاعات اضافه خواهد شد. “من” هر پروژه “تهران” نيز قرار داده شده است و اكنون در دسترس همه شهروندان است.

به اين ترتيب ، كليه شهروندان با توجه به گزارش روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهر تهران ، ليست و اطلاعات پروژه هاي مجاور را مشاهده مي كنند ، نظرات خود را مي نويسند و اولويت هاي اجراي اين پروژه ها را ارزيابي مي كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.