یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

توضيح بيمارستان گلستان اهواز درباره فيلم رها كردن يك بيمار

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

توضيح بيمارستان گلستان اهواز درباره فيلم رها كردن يك بيمار

۸ بازديد

مجله آنلاين / خوزستان سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز توضيحاتي در مورد فيلم بيمارستاني كه در فضاي مجازي منتشر شده ارائه داد. به گزارش مجله آنلاين ، سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز در ويدئويي عمومي از بيماران اين بيمارستان در فضاي مجازي گفت: “ما در مورد فيلم منتشر شده در فضاي مجازي و ادعاي آزادي بيمار به …

توضيح بيمارستان گلستان اهواز درباره فيلم رها كردن يك بيمار https://online-mag.ir/2021/07/توضيح-بيمارستان-گلستان-اهواز-درباره-ف/ مجله آنلاين Thu, 15 Jul 2021 14:56:28 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/توضيح-بيمارستان-گلستان-اهواز-درباره-ف/ مجله آنلاين / خوزستان سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز توضيحاتي در مورد فيلم بيمارستاني كه در فضاي مجازي منتشر شده ارائه داد. به گزارش مجله آنلاين ، سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز در ويدئويي عمومي از بيماران اين بيمارستان در فضاي مجازي گفت: “ما در مورد فيلم منتشر شده در فضاي مجازي و ادعاي آزادي بيمار به …

مجله آنلاين / خوزستان سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز توضيحاتي در مورد فيلم بيمارستاني كه در فضاي مجازي منتشر شده ارائه داد.

به گزارش مجله آنلاين ، سخنگوي بيمارستان گلستان اهواز در ويدئويي عمومي از بيماران اين بيمارستان در فضاي مجازي گفت: “ما در مورد فيلم منتشر شده در فضاي مجازي و ادعاي آزادي بيمار به شما اطلاع خواهيم داد. بيماران از 16 سال به وي به علت عدم توانايي مالي در 14 ژوئيه در بيمارستان گورستان اهواز تحت معالجه قرار گرفتند. همه هزينه هاي وي رايگان بود. متاسفانه ، هيچ يك از خانواده وي كه وي را پذيرفته بودند پس از معاينه دقيق توسط پزشك و ترخيص مسئوليتي نداشت.

با اين حال ، بيمار هوشيار ، كاملاً سالم بود و اصرار داشت با كمك پرستاران و پرسنل بيمارستان به خانه كودك برود ، بنابراين به آدرس خانه او رفت و تحويل كودك شد.

پسرش ابتدا بيمار را تحويل گرفت ، اما متأسفانه وقتي كاركنان بيمارستان برگشتند ، او كارتن را جلوي در پهن كرد ، پدرش را روي زمين گذاشت ، جايي كه فيلمبرداري و منتشر شد.

برخلاف گزارش رسانه هاي خارجي ، تمام مراقبت هاي پزشكي از فرد با دقت انجام شده و به دليل درگيري هاي خانوادگي مشكلاتي ايجاد كرده است و البته خانواده بيمار پس از انتشار اين فيلم از چه پشيماني كرده اند؟ “و آنها عذرخواهي كردند.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.