بازاريابي مارك تجاري در طي ويروس كرونا: آنچه بايد بدانيد
چگونه پيام COVID-19 را روي مارك خود قرار دهيم؟ وقتي كلمه “مارك” را مي گويم ، چه چيزي به ذهنم خطور مي كند؟ پسران بزرگ مانند آمازون يا رنگ آرم شركت دوست دارند؟ و اين فقط چيزي نيست بلكه “بزرگها” هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند. نام تجاري شما بازتابي از تجربه كامل كار …
بازاريابي مارك تجاري در طي ويروس كرونا: آنچه بايد بدانيد https://hillbilly.ir/بازاريابي-مارك-تجاري-در-طي-ويروس-كرونا/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مارك-تجاري-در-طي-ويروس-كرونا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 26 Jun 2021 23:14:01 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing company https://hillbilly.ir/بازاريابي-مارك-تجاري-در-طي-ويروس-كرونا/
بازاريابي مارك تجاري در طي ويروس كرونا: آنچه بايد بدانيد
چگونه پيام COVID-19 را روي مارك خود قرار دهيم؟ وقتي كلمه “مارك” را مي گويم ، چه چيزي به ذهنم خطور مي كند؟ پسران بزرگ مانند آمازون يا رنگ آرم شركت دوست دارند؟ و اين فقط چيزي نيست بلكه “بزرگها” هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند. نام تجاري شما بازتابي از تجربه كامل كار …
بازاريابي مارك تجاري در طي ويروس كرونا: آنچه بايد بدانيد
چگونه پيام COVID-19 را روي مارك خود قرار دهيم؟ وقتي كلمه “مارك” را مي گويم ، چه چيزي به ذهنم خطور مي كند؟ پسران بزرگ مانند آمازون يا رنگ آرم شركت دوست دارند؟ و اين فقط چيزي نيست بلكه “بزرگها” هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند. نام تجاري شما بازتابي از تجربه كامل كار با شماست. اين به شما شكل مي دهد و به شما كمك مي كند رنگ خود را متناسب با خود نشان دهيد يا منطقي است يا نه. موفقيت در تجارت اغلب به چگونگي موقعيت تجاري خود بستگي دارد. اين كار ساده اي نيست و به زمان و توجه نياز دارد. تو بايد:يك نظرسنجي از مارك انجام دهيد
رقبا و رقبا را در تحقيق تحليل كنيد
ببينيد چه چيزي شما را منحصر به فرد مي كند و چرا اين يك قدم بزرگ است
يادداشت هاي تجاري شخصي براي استفاده در وب سايت ها ، رسانه هاي اجتماعي و حتي رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد
و اين تازه اولشه!
يك شركت بازاريابي حرفه اي مي تواند موثرترين روش موقعيت يابي برند خود را در طول COVID-19 به شما تضمين كند. چگونه COVID-19 پيامي را به مارك تجاري تبديل مي كند؟ اپيدمي COVID-19 ما را مجبور كرد كه در مورد چگونگي ساخت يك برند تجديدنظر كنيم. ابتدا از خود بپرسيد: “در اين مدت مي خواهم چه چيزي را بدانم؟” مردم به ياد مي آورند كه حالا چه احساسي به آنها دست داده ايد ، خوب يا بد. و توجه داشته باشيد: 1. مردم وقت زيادي را در اينترنت مي گذرانند. تخمين زده مي شود كه نيمي از جمعيت جهان داراي مجوز يا نياز هستند. طبق گفته نيلزن ، مصرف رسانه در زمان بحران COVID-19 تا 60٪ افزايش يافت. بنابراين چه تبليغات پولي انجام دهيد ، چه پست در شبكه هاي اجتماعي ارسال كنيد ، چه وبلاگ نويسي كنيد يا از يك وب سايت كپي كنيد ، مارك تجاري مي تواند هدف شما باشد. چگونه نام تجاري خود را به ياد مي آوريد و به مشتريان خود پاسخ مي دهيد؟ آيا شما پيام واقعي ارسال مي كنيد يا صداي مارك شما در حال حاضر بي صدا است؟ ممكن است مجبور شويد مارك تجاري را متناسب با اين “عادي جديد” تغيير دهيد. واكنش مردم نسبت به مارك ها متفاوت است. با بسته شدن بسياري از فروشگاه ها ، مشتريان براي تهيه كالاهاي مورد نياز خود به وب سايت مراجعه مي كنند. به دليل تأثير آن در زنجيره تأمين ، حتي نياز مشتري نيز ممكن است در بازار وجود نداشته باشد. اين بدان معني است كه مردم نيز به دنياي مجازي روي مي آورند. اين بدان معني است كه مشتريان شما انتظار يك تجربه آنلاين عالي را دارند. آيا مرور وب سايت ، تصاوير و مقالات شما امنيت اطلاعاتي را كه دريافت مي كنند تضمين مي كند؟ چگونه مي توانيد به سرعت مسائل مربوط به خدمات مشتري را حل كنيد؟ در حالي كه برخي از اين تغييرات ممكن است موقتي باشد و افراد در برهه اي به فروشگاه بازگردند ، من پيش بيني مي كنم كه شاهد تغييرات پايدار در اين نوع رفتار مشتري خواهيم بود. مردم بايد نسبت به فناوري احتياط كنند و بسياري از افراد اكنون كاملاً از خدمات خريد آنلاين آگاهي دارند. من فكر نمي كنم وقتي زندگي به حالت عادي برگردد (هر چيز قانوني) ما تمام ساخت هاي تكنولوژيك را نابود خواهيم كرد.نحوه فروش برند خود در حال حاضر و در آينده براي ويروس كرونا و ممكن است روند انتقال آن را تغيير دهد ~~~~~~~~ بخوانيد: راهنماي تجارت ارز در طي COVID-19 ، در وب سايت ما: اگر هستيد با تعجب كه COVID-19 چگونه استراتژي مبارزات شما را تحت تأثير قرار مي دهد ، شما تنها نيستيد! و پاسخ اين است: يا بد يا خوب. از يك طرف ، افراد زيادي در خانه هستند و همه چيز به صورت آنلاين انجام مي شود. اما بسياري از مردم هزينه هاي خود را كاهش مي دهند زيرا كارشان را از دست داده اند و يا مي خواستند براي جنگ براي خانواده هاي خود پول جمع كنند. بنابراين در اينجا چند نكته در مورد مديريت PPC در طي عفونت ويروس كرونا وجود دارد. PPC مخفف Advertising per Pay Click است كه به عنوان ترافيك بي طرف نيز شناخته مي شود. (ترافيك طبيعي نتيجه تكنيك هاي پرداخت نشده SEO است.) ~~~~~~~~~~~~~ چگونه پيام COVID-19 را روي مارك خود قرار دهيم كه مشتريان شما مي خواهند اطمينان و راهنمايي را در اين مدت ارائه دهند پيام برند شما بايد از مكاني دلسوز ، دلسوز و مهربان باشد. در اينجا 4 روش براي تنظيم پيام هاي سيگنال در طول COVID-19.1 آورده شده است. نمايه خود را بررسي كنيد. مهمتر از هميشه انسان بودن و وفاداري در روابط شما است. يك راه عالي براي نشان دادن جنبه انساني تجارت كوچك شما ايجاد لحظات به ياد ماندني است كه مي تواند از طريق داستان به اشتراك گذاشته شود. مي توانيد ويدئويي براي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد كه داراي داستان مشتري درباره كارمندي باشد كه بيش از حد كار كرده است. يا مي توانيد روي نيروي كار تمركز كنيد ، تا مردم بدانند چه كسي در اين بحران از شما حمايت مي كند. و اين ناراحت كننده است مراقب آنچه كه به اشتراك مي گذاريد باشيد! 2. حضور خود را در شبكه هاي اجتماعي افزايش دهيد. با اقدام به نمايندگي از انجمن خود ، تغيير ساعت فروش ، خدمات جديدي كه ارائه مي دهيد ، در جامعه فعالانه فعاليت كنيد. حتي اگر اطلاعاتي براي اشتراك گذاري نداريد ، اخبار ، مقالات و فيلم ها را از منابع ديگر به اشتراك مي گذاريد ، يك حساب رسانه اجتماعي داشته باشيد. حتي چند كلمه تشويق شما مي تواند به مردم يادآوري كند كه شما آنجا هستيد و به شما اهميت مي دهند. ايجاد رضايت مشتري. رضايت مشتري فراتر از انتظارات مشتري است و فقط پاسخگويي به آنها نيست. روش هاي زيادي براي خوشحالي مشتري وجود دارد ، از جمله:
منطقي هميشه “نه” نگوييد فقط به اين دليل كه هميشه مي گفتيد. به مشتريان خود گوش فرا دهيد و تا جايي كه ممكن است متناسب با نيازهاي آنها متفاوت باشيد.
لمس خاصي اضافه كنيد. به عنوان مثال ، يك كد يا كد تبليغاتي در تاريخ تولد آنها ارسال كنيد.
به آنها چيزي بدهيد. چه بازي ها باشد چه عوامل رايگان موجود در بسته ، كمي كمك ناگهاني مي تواند كمك بسياري كند.
4- به عنوان يك رهبر صحبت كنيد. هيچ كس با يك پيام آشنا در وب سايت شما كه چيزي مانند “ما به سلامتي شما اهميت مي دهيم” ، بدون هيچ نمونه اي از سبك يا “چهره” پشت پيام ، شگفت زده خواهد شد.علائم بيماري را توصيف كنيد ، سپس به مردم بگوييد چرا ، چرا ، چه زماني و در مورد برنامه ويروس كرونا. آنها از صداقت و شفافيت شما قدرداني خواهند كرد. نام تجاري شما احتمالاً اولين نقش شما در ايجاد اولين تأثير در مشتريان بالقوه است – و هنگامي كه در وسط طاعون نيستيم! امروز ، همانطور كه اخيراً در پاسخ اينستاگرام هنرمند كانادايي برايان آدام ديديم ، احساسات مردم در حال افزايش است و مي توان گناه يك نام تجاري را بخشيد يا حتي فراموش كرد. با همدلي و درك واقعي مخاطبان هدف و تجربيات آنها ، هنگامي كه ويروس كرونا مورد توجه مشتريان قرار گيرد ، بازاريابي تجاري شما واقعاً موفقيت آميز خواهد بود.
.