هتل بايد با ميهمانان نسل بعدي سازگار شود
طي اين سالها ، بشر بر رفتار و تجارت هتلهاي ما تسلط داشته و تعريف كرده اند. اما اكنون ، هرچه جنرال Ys و Gen Xs بيشتر بروند ، هتل ها نياز بيشتري به درك نيازها و سبك هاي آنها دارند. و با ظهور رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بستر اصلي بازاريابي ، هتل …
هتل بايد با ميهمانان نسل بعدي سازگار شود https://hillbilly.ir/هتل-بايد-با-ميهمانان-نسل-بعدي-سازگار-شو/ https://hillbilly.ir/هتل-بايد-با-ميهمانان-نسل-بعدي-سازگار-شو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 11 Jun 2021 15:47:23 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing y internet https://hillbilly.ir/هتل-بايد-با-ميهمانان-نسل-بعدي-سازگار-شو/
هتل بايد با ميهمانان نسل بعدي سازگار شود
طي اين سالها ، بشر بر رفتار و تجارت هتلهاي ما تسلط داشته و تعريف كرده اند. اما اكنون ، هرچه جنرال Ys و Gen Xs بيشتر بروند ، هتل ها نياز بيشتري به درك نيازها و سبك هاي آنها دارند. و با ظهور رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بستر اصلي بازاريابي ، هتل …
هتل بايد با ميهمانان نسل بعدي سازگار شود
طي اين سالها ، بشر بر رفتار و تجارت هتلهاي ما تسلط داشته و تعريف كرده اند. اما اكنون ، هرچه جنرال Ys و Gen Xs بيشتر بروند ، هتل ها نياز بيشتري به درك نيازها و سبك هاي آنها دارند. و با ظهور رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك بستر اصلي بازاريابي ، هتل ها بايد اين فناوري جديد و مهيج را كه تحت سلطه ذهنيت “جوان و پيشرفته” است ، دوباره به دست بگيرند.كنار آمدن با اين تغيير براي هتل آسان نخواهد بود. ايده ها و درخواست هاي قوي را بيان مي كند ، حتي در اين زمان. به عنوان مثال ، در گذشته هتلي با چراغ هاي خود هميشه روشن بود. برخي از هتل هاي بزرگ نيز از اين مفهوم به عنوان مارك تجاري استفاده مي كنند. اين هميشه خواسته اين مرد جوان نيست: در يك محيط سرسبز و دوستانه ، اين مسافران جوان ترجيح مي دهند در تاريكي باشند. اين جوانان دوست دارند از تاريكي لذت ببرند ، زمين را نجات دهند و چراغ ها را روشن كنند تا هر كيلو وات آن را هر شب بسوزانند. اين واقعيت طعم اندكي از تغييرات بزرگتري است كه خرده فروشان هتل در سراسر جهان با آن روبرو هستند. اين تغيير نه تنها در نحوه فروش شركت خود بلكه در مدلي است كه شروع كرده است.
بسياري از مسائل و تغييرات ديگر ايجاد شده توسط مسافر جوان براي تعريف تجربه هتل لوكس است. البته ، فناوري حرف اول را مي زند. و نه فقط فناوري برش بلكه فناوري برش موبايل. رزرو كنيد ، تورهاي مجازي را مشاهده كنيد ، قيمت ها (و تخفيف ها) را نه تنها از هتل ها بلكه از رقبا ببينيد ، اتاق ها را به اشتراك بگذاريد ، تمام وسايل الكترونيكي را كه حمل مي كنند بررسي كنيد.
اگر اين كافي نيست ، قبل از ورود مهمانان به هتل شما بايد همه اين فناوري وجود داشته باشد. هنگامي كه آن بوت روي فرش قرار گرفت ، مي خواهيد آنها را در اينترنت (اينترنت منبع آزاد و آزاد) ، مركز تجاري / فاكس كامل ، كليدهاي الكترونيكي (خود تميز كردن) ، تلويزيون صفحه تخت ، تلويزيون ماهواره اي ، Tivo ، براي دي وي دي موبايل. پخش كننده ، iPad ، مركز iPod و صفحه مجهز به سيستم الكترونيكي. البته اطمينان حاصل كنيد كه اين فناوري هميشه در حين استفاده خراب است! با ادامه تم سبز ، اطمينان حاصل كنيد كه ملافه و حوله و ملحفه و حوله تا حد ممكن سبز نيستند.
از نظر طراحي ، هتل با مبلمان ارائه شده بهتر است. طعم طراحي مدرن و قرن بعدي برتر است. اگر هتل با هتل قرن 21 يكي نباشد ، شما رزرو قرن 21 نخواهيد داشت. مسافران بيشتر و مسافران با سليقه جوان مي گويند كه سيستم عامل هاي شبكه هاي اجتماعي هتل را تغيير مي دهند. از طراحي ، فناوري ، گرفته تا رزرو و روش هاي بازاريابي ، آينده هتل توسط نسل هاي آينده مشاهده خواهد شد. . https://hillbilly.ir/هتل-بايد-با-ميهمانان-نسل-بعدي-سازگار-شو/feed/ 0