دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

پيش‌بيني گرد و خاك در برخي استان‌ها

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

پيش‌بيني گرد و خاك در برخي استان‌ها

۵ بازديد

براساس آژانس هاي خبري آنلاين ، طي پنج روز آينده آسمان پايدار و صاف در بيشتر مناطق كشور گسترش خواهد يافت. عصر امروز وزش باد و گرد و غبار در كوزستان و ارم و همچنين در آذربايجان شرقي ، زنجان و همدان رخ مي دهد. در جنوب مركزي ، اصفهان ، قم ، يزد و …

پيش‌بيني گرد و خاك در برخي استان‌ها https://online-mag.ir/2021/06/پيش‌بيني-گرد-و-خاك-در-برخي-استان‌ها/ مجله آنلاين Sun, 20 Jun 2021 23:34:50 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/پيش‌بيني-گرد-و-خاك-در-برخي-استان‌ها/ براساس آژانس هاي خبري آنلاين ، طي پنج روز آينده آسمان پايدار و صاف در بيشتر مناطق كشور گسترش خواهد يافت. عصر امروز وزش باد و گرد و غبار در كوزستان و ارم و همچنين در آذربايجان شرقي ، زنجان و همدان رخ مي دهد. در جنوب مركزي ، اصفهان ، قم ، يزد و …

براساس آژانس هاي خبري آنلاين ، طي پنج روز آينده آسمان پايدار و صاف در بيشتر مناطق كشور گسترش خواهد يافت. عصر امروز وزش باد و گرد و غبار در كوزستان و ارم و همچنين در آذربايجان شرقي ، زنجان و همدان رخ مي دهد. در جنوب مركزي ، اصفهان ، قم ، يزد و سمنان سرعت باد مي تواند افزايش يابد و گرد و غبار نيز افزايش يابد.

از امروز تا سه شنبه در خراسان جنوبي ، خراسان شرقي ، نيمه شمالي سيستان و بالچستر ، به ويژه در برخي از مناطق منطقه زابل ، وزش باد شديد و افزايش گرد و غبار دور از انتظار نيست.

رعد و برق متقاطع طي دو روز آينده در ارتفاعات جنوب كرمان ، جنوب سيستان و بالچستر و شمال شرقي هرمزگان پيش بيني مي شود و سه روز آينده شرق درياي عمان مواج خواهد بود.

47231

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.