ايده هاي مشاغل خانگي براي سال 2011
وجود اينترنت جستجوي ايده هاي مشاغل خانگي سال 2011 را بسيار راحت مي كند ، در حالي كه در گذشته ما فقط به منابع آفلاين فقط براي ايده محدود مي شديم. با توجه به شرايط اقتصادي موجود ، تأمين هزينه هاي زندگي براي تعداد زيادي از مردم ، اينترنت منبع عظيمي را براي صاحبان مشاغل …
ايده هاي مشاغل خانگي براي سال 2011 https://hillbilly.ir/ايده-هاي-مشاغل-خانگي-براي-سال-2011/ https://hillbilly.ir/ايده-هاي-مشاغل-خانگي-براي-سال-2011/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 04 Jun 2021 14:31:38 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing youtube https://hillbilly.ir/ايده-هاي-مشاغل-خانگي-براي-سال-2011/
ايده هاي مشاغل خانگي براي سال 2011
وجود اينترنت جستجوي ايده هاي مشاغل خانگي سال 2011 را بسيار راحت مي كند ، در حالي كه در گذشته ما فقط به منابع آفلاين فقط براي ايده محدود مي شديم. با توجه به شرايط اقتصادي موجود ، تأمين هزينه هاي زندگي براي تعداد زيادي از مردم ، اينترنت منبع عظيمي را براي صاحبان مشاغل …
ايده هاي مشاغل خانگي براي سال 2011
وجود اينترنت جستجوي ايده هاي مشاغل خانگي سال 2011 را بسيار راحت مي كند ، در حالي كه در گذشته ما فقط به منابع آفلاين فقط براي ايده محدود مي شديم. با توجه به شرايط اقتصادي موجود ، تأمين هزينه هاي زندگي براي تعداد زيادي از مردم ، اينترنت منبع عظيمي را براي صاحبان مشاغل خانگي بالقوه و موجود فراهم مي كند.
ايده هاي آنلاين مشاغل خانگي مي تواند به معناي جستجوي راه هايي براي بهبود وب سايتي باشد كه براي بسياري از افراد در اينترنت وجود دارد. به عنوان مثال ، براي همگام شدن با روندهاي مداوم اينترنت يا ايجاد ترافيك بيشتر در سايت ، ممكن است بهينه سازي موتور جستجو (SEO) يا طراحي مجدد سايت شما لازم باشد.
هنگام ارزيابي روندهاي سال 2011 ، بايد سير تحول اينترنت در ده سال گذشته را در نظر بگيريم. در ابتدا كافي بود كه در لينك سازي مهارت پيدا كنيد تا در وب سايت مشاغل خانگي خود در صفحه اول گوگل جاي بگيريد. سپس متوجه شديم كه بايد به تحقيقات كلمات كليدي اعتماد كنيم تا موقعيت موتور جستجوي خود را حفظ كنيم و رقابت را شكست دهيم.
امروز ، گوگل با افرادي مانند ياهو ، بينگ و مطمئناً از طريق سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر رقابت دارد. سايت هاي رسانه هاي اجتماعي به طور خاص همچنان نشان مي دهند كه تعامل اجتماعي در سطح وسيعي توسط مردم مورد نياز است. بنابراين سناريوي شبكه هاي اجتماعي به بازاريابان نشان مي دهد كه هيچ راهي بهتر براي بازاريابي تجارت شما وجود ندارد.
قطعاً يك رونق در صحنه شبكه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد. در يك نظرسنجي توسط Gigya ، گفته شد كه فيس بوك 44٪ از مردم را به سمت اشتراك اجتماعي سوق داده است. توييتر 29٪ پيشرو است. ياهو و ماي اسپيس به ترتيب تنها 18٪ و 9٪ پيشرو هستند. ترافيك به اين شبكه هاي اجتماعي توسط كاربراني كه لينك ، عكس و فيلم به اشتراك مي گذارند ايجاد مي شود.
در اوايل ژانويه 2011 ، فيس بوك به تنهايي 600 ميليون كاربر را در سراسر جهان مورد حمله قرار داد – رقمي حيرت انگيز. پيش بيني اين است كه فيس بوك تا سال 2012 يك ميليارد كاربر خواهد داشت. بنابراين ، اين قدرت شبكه هاي اجتماعي است.
يوتيوب را فراموش نكنيم. فقط پس از 5 سال آنلاين ، YouTube روزانه به 2 ميليارد بازديد رسيده است. براي آن دسته از بازاريابان آنلاين كه تاكنون از YouTube در بازاريابي تجارت خود غافل شده اند ، بهانه اي نداريد كه از ويديو به عنوان بخشي از استراتژي بازاريابي براي مشاغل خانگي خود استفاده نكنيد زيرا اين رسانه همچنان در حال انفجار است.
بازاريابي موبايل در سال 2010 به سرعت آغاز شد و اين روند قطعاً در سال 2011 نيز ادامه خواهد داشت. شركت هاي بيشتري از تلفن هاي هوشمند و تبلت ها به عنوان بخشي از فعاليت هاي تجاري خود استفاده مي كنند. گزارش اخير پيش بيني كرده است كه در اين دهه بيش از 10 ميليارد واحد تلفن همراه ، از جمله iPad ها و رايانه هاي لوحي وجود داشته باشد.
فايننشال تايمز گزارش داد كه طبق تجزيه و تحليل اندرز ، هزينه هاي تبليغات موبايل در انگليس به احتمال زياد تا سال 2015 از 71 ميليون دلار به بيش از 600 ميليون دلار افزايش خواهد يافت كه دليل آن محبوبيت مداوم تلفن هاي هوشمند است. اين گزارش همچنين خاطر نشان مي كند كه تبليغات موبايل مي تواند 4٪ از كل تبليغات آنلاين در سال جاري و بيش از 9٪ تا سال 2015 را تشكيل دهد.
با در دسترس بودن تبليغات و فرصت هاي مشاغل خانگي ، از جمله شبكه هاي اجتماعي ، YouTube و بازاريابي تلفن همراه ، منابع عظيمي در اختيار داريم تا از ايده هاي مشاغل خانگي 2011 استفاده كنيم.
https://hillbilly.ir/ايده-هاي-مشاغل-خانگي-براي-سال-2011/feed/ 0