جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي

۶ بازديد

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي

به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي …

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/ https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 14 Jun 2021 04:05:50 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي

به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي …

ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي

به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي جلوگيري از استراتژي رسانه هاي اجتماعي توضيح خواهم داد.
1. مراقب باشيد.
طبق بي بي سي ، به دليل دستگاه هاي متعدد و حواس پرتي هاي مختلف ، ميزان توجه افراد به طور متوسط ​​كمتر از 12 ثانيه است و تمركز و مشغول نگه داشتن شنونده را بسيار دشوار مي كند. تنها راه ايجاد محتواي جالب مربوط به سرويس يا محصول شما است ، بسته به هر كانال عملكردهاي زيادي مانند فيلم ها ، تصاوير مرتبط و اطلاعات مفيد مربوط به نيازهاي آنها وجود دارد.
بهترين مثال TED Talks است ، محتوايي كه سخنرانان خارجي با موضوعات محبوب و جالب در صنايع مختلف توليد مي كنند.
2. ممكن است روي تأثيرگذاري مخاطب در صحبت كردن تأثير بگذارد.
قانون شماره 1: هرچه اهداف خود را بيشتر بشناسيد ، استراتژي شما بهتر خواهد بود. با كي حرف ميزني؟ آنها چه كار مي كنند؟ چرا آنها محصول / خدمات شما را مي خرند؟ آنها چه كار مي كنند؟ آنها اهل كجا هستند؟ آنها چه نوع داخلي را دوست دارند؟
ما نتفليكس را به خوبي مي شناسيم ، اگر آنها يك فيلم خنده دار تماشا كنند آنها را به نوع ديگري از آنها نشان مي دهند ، اين توصيه توسط الگوريتم يادگيري ماشين انجام مي شود كه علايق و رفتار شما را بررسي مي كند.
3. اثر روند را انتخاب كنيد.
داستان هاي بازاريابي موضوعيت بيشتري دارند و پيروان مي توانند در زندگي روزمره خود احساس ارتباط و شناخته شدن كنند. بازاريابان بودجه خود را با افراد با نفوذ افزايش مي دهند زيرا در مخاطبان آنها تأثير دارد.
آب فيجي با دانيل برنشتاين ، يك وبلاگ نويس مد ، براي ارائه يك فيلم آموزشي با مربي خود همكاري كرده است. هدف اين است كه اگر مي خواهيد احساس خوبي و سلامتي داشته باشيد اهميت هيدراتاسيون را برجسته كنيد ، نام اين كمپين # شخص_مثل_بدن # بدن-بدن است.
4- مهارت داشته باشيد.
ما انسان هستيم و حتي اگر در دنياي متصل به هم زندگي كنيم ، مي خواهيم از طريق تبليغات و تبليغات احساسات مختلفي را تجربه كنيم تا تجربه را به سطح بالاتري برسانيم. كمپين هايي كه توجه مخاطبان آنها را به خود جلب مي كند ، در ذهن آنها باقي خواهد ماند.
Dove ماركي است كه زيبايي را بزرگترين استراتژي خود مي داند ، آنها صابون نمي فروشند ، آنها زيبايي را به زنان مي فروشند و به قدرت آنها احترام مي گذارند.
5. شاد شويد.
براي جذب مخاطب خود ، بايد اين موضوع را برجسته كرده و از آن لذت ببريد. بسته به سرويس يا محصول خود الگوها ، بازي ها ، كلمات خنده دار را انتخاب كنيد تا توجه مخاطبان خود را جلب كنيد.
سعي كنيد ، اندازه بگيريد و تكرار كنيد ، شما هرگز نمي دانيد كه كمپين شما چگونه با ساير كمپين ها مقايسه مي شود ، فقط سعي كنيد و مطمئن شويد كه آنها اجرا مي شوند تا ببينيد چه اتفاقي مي افتد.
6. از داده هاي خود محافظت كنيد.
تصور كنيد كه اگر فقط در حال تبليغات انتخاباتي هستيد و عملكرد آن را نمي سنجيد ، ممكن است به نتايج مورد نظر خود برسيد اما نمي دانيد چه عواملي باعث تغيير نگاه و رابطه با مخاطبان مي شود.با استفاده از داده هاي خود ، مي توانيد كمپين ها و خدمات خود را بهبود ببخشيد.
آمازون مثال خوبي است ، آيا مي توانيد اين شركت انقلابي را بدون داده تصور كنيد؟ تجزيه و تحليل داده ها را ارائه مي دهد و قدرت جديد را فراهم مي كند.
7. وارد شويد.
بازاريابي ورودي يك استراتژي كلي براي افزايش بازديد به وب سايت شما و ايجاد تبديل براي به دست آوردن مشتريان جديد است. بازاريابي داخلي در اين استراتژي است ، اولين گام شناسايي نقاط درد نام تجاري و تجزيه و تحليل رقبا است. سپس ، يك شخصيت (همراه با اطلاعاتي كه در بخش 2 پيدا كرده ايد) ايجاد كنيد ، براي مخاطبان خود يك نمايش داخلي ايجاد كنيد و آن را به CTA تبديل كنيد تا بتوانيد آنها را به سمت خود هدايت كنيد. در صفحه فرود و مي توانيد از طريق استراتژي هاي معاملاتي حركت كنيد.
Chipotle با داشتن يك استراتژي دسترسي م “ثر ، “Chipotle Taste Invaders” را با استفاده از بوريتوهاي تيراندازي با ليزر ، مواد ضد افزودني و آموزش براي مشتريان بوريتو ، دوستداران بازي و طرفداران Chipotle به دست آورده است.
8. MAMORA.
فراموش نكنيد كه براي انجام كارزار بايد مخاطبان خود را جذب كنيد و نيازي به توضيح فقط محصولات و خدمات نيست. يكي از بهترين تبليغات مترو “راهي گنگ براي مردن” با يك ويديو موسيقي عالي و 10 ويديوي اول در iTunes در 24 ساعت است.
9. نتيجه گيري.
و هيچ ارتباطي با انگيزه هاي موثر بازاريابي ندارد ، در واقع شما وفاداري مشتريان خود را به دست مي آوريد و آنها را صادق و شفاف نگه مي داريد. اگر آنها به شما اعتماد كنند ، شما برنده خواهيد شد. شما خود را در موقعيتي بسيار گرسنه قرار مي دهيد و شخصي به شما رستوران جديدي مي گويد ، اما 100٪ مطمئن نيستيد كه از سلامت برخوردار است و پس از آن احساس مي كنيد كه غذاي شما قبل از شما پخته شده است. اين به شما اطمينان مي دهد كه چگونه آنها درباره غذا تحقيق مي كنند ، چه نوع غذايي درست مي كنند و اگر جديد است. در مورد مشاغل شما نيز همين اتفاق رخ مي دهد ، هرچه محصول يا خدمات خود را بيشتر نشان دهيد ، احتمال پذيرفتن مخاطبان بيشتر مي شود.
شركتي كه بدترين نظر را درباره غذاي با كيفيت دارد ، مك دونالد است. براي حل اين مسئله ، اين شركت يك كمپين بازاريابي شفاف با عنوان “غذاي ما. س Yourالات شما” ايجاد كرده است كه در آن مك دونالد مشكلات مالي شما را حل خواهد كرد.
10. دوست شويد.
به دليل سنگيني اين كانال ها ، اين قسمت مورد علاقه من است. اگر در زمان هاي قديم ، ما در مورد فيس بوك به عنوان راهي براي حل درخواست ها يا مشكلات نام تجاري فكر نمي كرديم. امروز ، شما مي توانيد با ساختن خدمات شخصي خود مانند فروش ، تحويل ، صرفه جويي در وقت ، انرژي و تلاش مشتري خود را به مشتري راضي تبديل كنيد و يا در صورت بروز مشكل ، شكل ظاهري مشتري را فراهم كنيد.
بهترين مثال پاسخ سرگرم كننده Lego است كه فقط با يك “پيام عادي” پاسخ مي دهد اما بسيار شخصي و غير منتظره است به طوري كه در همه كانال ها محبوبيت زيادي پيدا كرده است.
اكنون به استراتژي مبارزات انتخاباتي خود نگاه كنيد و به اطلاعات فوق بينديشيد و سعي كنيد آنها را در تجارت خود به كار ببريد..

https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.