ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي
به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي …
ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/ https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 14 Jun 2021 04:05:50 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/
ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي
به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي …
ده BE براي افزايش پيروان شبكه هاي اجتماعي
به عنوان يك صاحب مشاغل يا استراتژيست بازاريابي ، رسانه هاي اجتماعي ابزاري عالي براي ايجاد آگاهي از برند هستند ، شما مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يك كوكتل جشن ببينيد كه به شما امكان اتصال و لذت بردن را مي دهد. من در مبارزات انتخاباتي شما 10 مورد ديگر را براي جلوگيري از استراتژي رسانه هاي اجتماعي توضيح خواهم داد.1. مراقب باشيد.
طبق بي بي سي ، به دليل دستگاه هاي متعدد و حواس پرتي هاي مختلف ، ميزان توجه افراد به طور متوسط كمتر از 12 ثانيه است و تمركز و مشغول نگه داشتن شنونده را بسيار دشوار مي كند. تنها راه ايجاد محتواي جالب مربوط به سرويس يا محصول شما است ، بسته به هر كانال عملكردهاي زيادي مانند فيلم ها ، تصاوير مرتبط و اطلاعات مفيد مربوط به نيازهاي آنها وجود دارد.
بهترين مثال TED Talks است ، محتوايي كه سخنرانان خارجي با موضوعات محبوب و جالب در صنايع مختلف توليد مي كنند.
2. ممكن است روي تأثيرگذاري مخاطب در صحبت كردن تأثير بگذارد.
قانون شماره 1: هرچه اهداف خود را بيشتر بشناسيد ، استراتژي شما بهتر خواهد بود. با كي حرف ميزني؟ آنها چه كار مي كنند؟ چرا آنها محصول / خدمات شما را مي خرند؟ آنها چه كار مي كنند؟ آنها اهل كجا هستند؟ آنها چه نوع داخلي را دوست دارند؟
ما نتفليكس را به خوبي مي شناسيم ، اگر آنها يك فيلم خنده دار تماشا كنند آنها را به نوع ديگري از آنها نشان مي دهند ، اين توصيه توسط الگوريتم يادگيري ماشين انجام مي شود كه علايق و رفتار شما را بررسي مي كند.
3. اثر روند را انتخاب كنيد.
داستان هاي بازاريابي موضوعيت بيشتري دارند و پيروان مي توانند در زندگي روزمره خود احساس ارتباط و شناخته شدن كنند. بازاريابان بودجه خود را با افراد با نفوذ افزايش مي دهند زيرا در مخاطبان آنها تأثير دارد.
آب فيجي با دانيل برنشتاين ، يك وبلاگ نويس مد ، براي ارائه يك فيلم آموزشي با مربي خود همكاري كرده است. هدف اين است كه اگر مي خواهيد احساس خوبي و سلامتي داشته باشيد اهميت هيدراتاسيون را برجسته كنيد ، نام اين كمپين # شخص_مثل_بدن # بدن-بدن است.
4- مهارت داشته باشيد.
ما انسان هستيم و حتي اگر در دنياي متصل به هم زندگي كنيم ، مي خواهيم از طريق تبليغات و تبليغات احساسات مختلفي را تجربه كنيم تا تجربه را به سطح بالاتري برسانيم. كمپين هايي كه توجه مخاطبان آنها را به خود جلب مي كند ، در ذهن آنها باقي خواهد ماند.
Dove ماركي است كه زيبايي را بزرگترين استراتژي خود مي داند ، آنها صابون نمي فروشند ، آنها زيبايي را به زنان مي فروشند و به قدرت آنها احترام مي گذارند.
5. شاد شويد.
براي جذب مخاطب خود ، بايد اين موضوع را برجسته كرده و از آن لذت ببريد. بسته به سرويس يا محصول خود الگوها ، بازي ها ، كلمات خنده دار را انتخاب كنيد تا توجه مخاطبان خود را جلب كنيد.
سعي كنيد ، اندازه بگيريد و تكرار كنيد ، شما هرگز نمي دانيد كه كمپين شما چگونه با ساير كمپين ها مقايسه مي شود ، فقط سعي كنيد و مطمئن شويد كه آنها اجرا مي شوند تا ببينيد چه اتفاقي مي افتد.
6. از داده هاي خود محافظت كنيد.
تصور كنيد كه اگر فقط در حال تبليغات انتخاباتي هستيد و عملكرد آن را نمي سنجيد ، ممكن است به نتايج مورد نظر خود برسيد اما نمي دانيد چه عواملي باعث تغيير نگاه و رابطه با مخاطبان مي شود.با استفاده از داده هاي خود ، مي توانيد كمپين ها و خدمات خود را بهبود ببخشيد.
آمازون مثال خوبي است ، آيا مي توانيد اين شركت انقلابي را بدون داده تصور كنيد؟ تجزيه و تحليل داده ها را ارائه مي دهد و قدرت جديد را فراهم مي كند.
7. وارد شويد.
بازاريابي ورودي يك استراتژي كلي براي افزايش بازديد به وب سايت شما و ايجاد تبديل براي به دست آوردن مشتريان جديد است. بازاريابي داخلي در اين استراتژي است ، اولين گام شناسايي نقاط درد نام تجاري و تجزيه و تحليل رقبا است. سپس ، يك شخصيت (همراه با اطلاعاتي كه در بخش 2 پيدا كرده ايد) ايجاد كنيد ، براي مخاطبان خود يك نمايش داخلي ايجاد كنيد و آن را به CTA تبديل كنيد تا بتوانيد آنها را به سمت خود هدايت كنيد. در صفحه فرود و مي توانيد از طريق استراتژي هاي معاملاتي حركت كنيد.
Chipotle با داشتن يك استراتژي دسترسي م “ثر ، “Chipotle Taste Invaders” را با استفاده از بوريتوهاي تيراندازي با ليزر ، مواد ضد افزودني و آموزش براي مشتريان بوريتو ، دوستداران بازي و طرفداران Chipotle به دست آورده است.
8. MAMORA.
فراموش نكنيد كه براي انجام كارزار بايد مخاطبان خود را جذب كنيد و نيازي به توضيح فقط محصولات و خدمات نيست. يكي از بهترين تبليغات مترو “راهي گنگ براي مردن” با يك ويديو موسيقي عالي و 10 ويديوي اول در iTunes در 24 ساعت است.
9. نتيجه گيري.
و هيچ ارتباطي با انگيزه هاي موثر بازاريابي ندارد ، در واقع شما وفاداري مشتريان خود را به دست مي آوريد و آنها را صادق و شفاف نگه مي داريد. اگر آنها به شما اعتماد كنند ، شما برنده خواهيد شد. شما خود را در موقعيتي بسيار گرسنه قرار مي دهيد و شخصي به شما رستوران جديدي مي گويد ، اما 100٪ مطمئن نيستيد كه از سلامت برخوردار است و پس از آن احساس مي كنيد كه غذاي شما قبل از شما پخته شده است. اين به شما اطمينان مي دهد كه چگونه آنها درباره غذا تحقيق مي كنند ، چه نوع غذايي درست مي كنند و اگر جديد است. در مورد مشاغل شما نيز همين اتفاق رخ مي دهد ، هرچه محصول يا خدمات خود را بيشتر نشان دهيد ، احتمال پذيرفتن مخاطبان بيشتر مي شود.
شركتي كه بدترين نظر را درباره غذاي با كيفيت دارد ، مك دونالد است. براي حل اين مسئله ، اين شركت يك كمپين بازاريابي شفاف با عنوان “غذاي ما. س Yourالات شما” ايجاد كرده است كه در آن مك دونالد مشكلات مالي شما را حل خواهد كرد.
10. دوست شويد.
به دليل سنگيني اين كانال ها ، اين قسمت مورد علاقه من است. اگر در زمان هاي قديم ، ما در مورد فيس بوك به عنوان راهي براي حل درخواست ها يا مشكلات نام تجاري فكر نمي كرديم. امروز ، شما مي توانيد با ساختن خدمات شخصي خود مانند فروش ، تحويل ، صرفه جويي در وقت ، انرژي و تلاش مشتري خود را به مشتري راضي تبديل كنيد و يا در صورت بروز مشكل ، شكل ظاهري مشتري را فراهم كنيد.
بهترين مثال پاسخ سرگرم كننده Lego است كه فقط با يك “پيام عادي” پاسخ مي دهد اما بسيار شخصي و غير منتظره است به طوري كه در همه كانال ها محبوبيت زيادي پيدا كرده است.
اكنون به استراتژي مبارزات انتخاباتي خود نگاه كنيد و به اطلاعات فوق بينديشيد و سعي كنيد آنها را در تجارت خود به كار ببريد.. https://hillbilly.ir/ده-be-براي-افزايش-پيروان-شبكه-هاي-اجتماع/feed/ 0