شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد

۷ بازديد

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد

اگر به شما بگويم يك استراتژي بازاريابي ساده وجود دارد كه مي توانيد استفاده كنيد … مشتريان بالقوه را از خريد قيمت منصرف كنيد مشتري هاي بالقوه بيشتري را تبديل كنيد از رقابت خود پيشي بگيريد آيا مي خواهيد در مورد آن بدانيد ، درست است؟ بهتر مي شود. زيرا لازم نيست كه يك نويسنده …

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-م-workثر-معيارهاي/ https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-م-workثر-معيارهاي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 19 May 2021 14:14:31 0000 طراحي و سئو وب سايت web x marketing https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-م-workثر-معيارهاي/

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد

اگر به شما بگويم يك استراتژي بازاريابي ساده وجود دارد كه مي توانيد استفاده كنيد … مشتريان بالقوه را از خريد قيمت منصرف كنيد مشتري هاي بالقوه بيشتري را تبديل كنيد از رقابت خود پيشي بگيريد آيا مي خواهيد در مورد آن بدانيد ، درست است؟ بهتر مي شود. زيرا لازم نيست كه يك نويسنده …

استراتژي هاي بازاريابي م workثر: معيارهاي خريد را تعريف كنيد

اگر به شما بگويم يك استراتژي بازاريابي ساده وجود دارد كه مي توانيد استفاده كنيد …

  • مشتريان بالقوه را از خريد قيمت منصرف كنيد
  • مشتري هاي بالقوه بيشتري را تبديل كنيد
  • از رقابت خود پيشي بگيريد

آيا مي خواهيد در مورد آن بدانيد ، درست است؟

بهتر مي شود. زيرا لازم نيست كه يك نويسنده عالي … يا حتي يك بازارياب عالي باشيد … تا اين استراتژي را عملي كنيد.

براي اينكه بدانيد اين استراتژي خاص چقدر قدرتمند است ، بگذاريد يك داستان براي شما تعريف كنم …

من قبل از تبديل شدن به نويسنده مستقل مستر ، تنها نويسنده تبليغات و بازارياب آنلاين براي يك شركت معروف آموزش در خانه بودم.

داشتم فكر مي كردم كه چگونه از اين استراتژي در عمل استفاده كنم. يك روز صبح ، كليك كردم.

من 4 ساعت وقت صرف نوشتن 8 ايميل كوتاه كردم. من آن را به سيستم ايميل خود متصل كردم ، فرم انتخاب را در وب سايت قرار دادم و منتظر ماندم تا ببينم چه اتفاقي مي افتد.

عواقب؟

تقريباً 20،000 مشترك سال اول و 115،168.09 دلار درآمد.

زنجيره ايميل در سال دوم ، سومين سال و بعد از آن نيز درآمدزايي كرد. همه كارها در كمتر از يك روز انجام مي شود. كاملا حيرت انگيز است ، نه؟

استراتژي من استفاده مي شود:

تعريف معيارهاي خريد

ساده ترين راه براي گفتن اين عبارت است: معيارهايي را تعيين كنيد كه مشتريان بالقوه شما براي خريد تصميم مي گيرند.

به طور خلاصه ، در اينجا نحوه كار آن آمده است. در مطالب بازاريابي خود (ايميل ، بروشور ، وب سايت ، نامه فروش و غيره) مي خواهيد آنچه را كه تصميم خوب خريد را مي گيرد مشخص كنيد. و در تعريف خود ، شما مي خواهيد مطمئن شويد كه فقط شركت ، محصول يا خدمات شما در اين تعريف قرار دارد.

اين تعيين معيارهاي خريد است.

وقتي استانداردها را تعيين مي كنيد ، هميشه مي خواهيد اين كار را به شكلي انجام دهيد كه باعث شود چنين باشد مستثني شده رقباي شما براساس معيارهايي كه تعيين كرده ايد ، آنها نمي توانند شرايط لازم را كسب كنند.

به همين دليل استاندارد هايي كه استفاده مي كنيد بايد هميشه كم و بيش انحصاري باشند.

بگذاريد يك مثال سريع براي شما بزنم …

لحظه اي فرض كنيد كه شما يك ماشين ساز اسپرت هستيد. يكي از معيارهاي شما ممكن است به شرح زير باشد:

“هر اتومبيل اسپرت را كه انتخاب مي كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه حداقل 250 اسب بخار باشد. هر چيزي كمتر ، سرعت ، شتاب و عملكرد را فدا مي كنيد ، همه اينها براي لذت بردن از اتومبيل اسپرت جديد ضروري است.”

متوجه خواهيد شد كه من معيار (250 اسب بخار) را به اندازه كافي بالا قرار داده ام كه برخي از ماشين ها را از بين مي برد ، اما آنقدر زياد نيست كه تمام ماشين ها را از بين ببرد. مهم نبود مهم اين است ، زمينه كم شده است.

وقتي جلو مي رويم ، معيارهاي اضافي خريد را تعيين مي كنيم:

به محض يافتن يك اتومبيل اسپرت با حداقل قدرت 250 اسب بخار ، همچنين مي خواهيد از داشتن جعبه دنده دستي شش سرعته اطمينان حاصل كنيد.حداقل نيمي از لذت يك اتومبيل اسپرت است. كنترل كامل. گيربكس اتوماتيك آن را قطع نمي كند.

“چرخ دنده عقب براي يك ماشين اسپرت واقعي يك ضرورت است. اين بهترين قدرت ممكن را در هنگام پيچيدن به شما مي دهد ، بدون اينكه احساس كنيد در جاده تمام شده ايد (همانطور كه با يك وسيله نقليه چرخ جلو احساس مي كنيد).

همچنين به دنبال سيستم تعليق كاملاً مستقل باشيد ، تا در جاده بهترين احساس را داشته باشيد. هر چرخ به صورت جداگانه و جدا از چرخهاي ديگر به تنهايي حركت مي كند و حداكثر كشش و عملكرد را به شما مي دهد.

“سرانجام ، در مورد نوع موتوري كه اتومبيل اسپرت شما به آن مجهز است ، انتخاب كنيد. بهترين موتور اسپرت يك باكسر است. كاملا متعادل است و هيچ لرزي ايجاد نمي كند. شما مي توانيد يك چهارم را مستقيماً روي موتور تنظيم كنيد در حالي كه كار مي كند. سقوط نخواهد كرد. علاوه بر اين ، موتورهاي Boxer پايين تر از سطح زمين هستند و مركز ثقل كمتري را ارائه مي دهند. درايوهاي بوكسر را مي توان با تنظيمات تخت 4 ، 6 و 12 پيدا كرد. “

با انتخاب اين هوشمندانه و شايد يك يا دو معيار اضافي ، مي توانم ماشين اسپرت خودم را بسازم تنها گزينه منطقي در بازار شلوغ.

در مورد محصول شما نيز همينطور است. اگر معيارهاي خريد را به طرز ماهرانه اي تعريف كنيد ، سناريويي ايجاد مي شود كه در آن فقط محصول شما مي تواند واجد شرايط باشد. تمام محصولات رقابتي كوتاه خواهند بود.

چرا با تنظيم معيارهاي خريد كار مي كند؟

تعريف معيارهاي خريد به سه دليل قوي عمل مي كند:

1. شما به عنوان كسي ديده مي شود كه مي توان به او اعتماد كرد.

با گفتن به مشتريان بالقوه در هنگام خريد به دنبال چه چيزي باشيد – يا برعكس گفتن اينكه به دنبال چه چيزي باشند – به يك مشاور مطمئن تبديل مي شويد.

چشم انداز شما اعتقاد دارد كه شما بيشتر به دنبال منافع خود هستيد (و اين كار را انجام مي دهيد) ، بنابراين احتمال خريد محصول شما بيشتر از محصول رقابتي است.

2. شما اجازه مي دهيد افق ديدتان به سمت شما بيايد بخصوص نتيجه گيري

وقتي معيارهاي خريد را تعريف مي كنيد ، نمي گوييد “خريد محصول من زيرا حاوي X ، Y و Z است”.

در عوض ، شما مشتريان بالقوه خود را به طور غيرمستقيم به نتيجه اي كه مي خواهيد به آن برسند ، هدايت مي كنيد. شما مي گوييد ، “هنگام خريد مانند اين ، مطمئن شويد كه با اين چيزها يكي را تهيه كرده ايد …”

چشم انداز شما در حال خراب كردن چك ليست است كه شما ساختيد و تصميم گرفتيد –به خودي خود– محصول شما بهترين گزينه است.

3. شما در حال انجام كاري متفاوت هستيد.

اگر رقباي خود را آزمايش كنيد ، اگر حتي يك كسب و كار پيدا كنيد كه از اين استراتژي سود مي برد ، خوش شانس خواهيد بود. اين امر باعث مي شود تا برجستگي شما آسان باشد.

وقتي چشم اندازهاي شما مي بينند كه به دنبال آنها هستيد … و هيچ يك از رقباي خود … تبديل آنها به مشتري براي شما بسيار آسان مي شود. چشم اندازها به سمت شما جذب مي شوند و او با كمال ميل تجارت خود را به شما مي دهد.

مثالهاي بيشتري براي نشان دادن معيارهاي خريد

من نمي دانم محصول شما چيست ، بنابراين براي نشان دادن اين روند از چند مثال ديگر استفاده مي كنم. فرض كنيم شما يك كاپشن اسكي عالي قيمت مي فروشيد.

معيارهاي شما ممكن است به اين شكل باشد: جيب هاي زيپ ، كاپوت ، آستر قابل جابجايي ، دامن برفي ، كيسه محافظ ، پنجره براي عبور از فصل ، پارچه ضد آب / تنفس جديد.

وقتي به رقبا نگاه مي كنيد ، متوجه مي شويد كه تقريباً همه كاپشن هاي اسكي موجود در بازار داراي “جيب هاي زيپ” هستند ، با اين حال اين ويژگي مورد نظر بسياري از اسكي بازان است. “جيب هاي رها كردن” به تنهايي شما را متمايز نمي كند ، بنابراين بيشتر پيش مي رويد.

اكنون مي توانيد يك “هود” به معيارهاي خريد خود اضافه كنيد. كمتر كت اسكي وجود دارد كه داراي جيب زيپ و كاپوت باشد ، اما هنوز تعداد آنها زياد است.

همانطور كه هر ويژگي اضافي را در كاپشن سطح بالا اسكي خود قرار مي دهيد ، كتهاي كمتري مشاهده مي كنيد كه تمام معيارهاي تعيين شده شما را برآورده مي كند.

تا زماني كه پارچه ضد آب و قابل تنفس خود را به مخلوط اضافه كنيد ، هنوز فقط يك كاپشن اسكي در حال اجرا است. اتفاقاً او كسي است كه شما به او مي فروشيد.

اين معقول است؟

اگر يك روش حسابداري انجام مي دهيد ، معيارهاي شما ممكن است اين باشد: صورت حساب هاي ماهانه (شامل سود و زيان ، مانده آزمايش ، دارايي ها و بدهي ها ، گزارش هاي دقيق هزينه ها و غيره) ، تشكيل پرونده مالياتي سه ماهه ، پشتيبان گيري روزانه براي جلوگيري از اتلاف داده ها ، برنامه ريزي مالياتي رايگان دو برابر. سال

اگر يك محصول تميزكننده مي فروشيد ، معيارهاي شما ممكن است اين باشد: باكتريها را در كمتر از 30 ثانيه از بين ببريد ، از مواد طبيعي و سازگار با محيط زيست استفاده كنيد ، همه چيز را بوي تازه بدهيد ، در يك ظرف راحت و با كاربرد آسان بسته بندي كنيد و با 90 روز ضمانت بازگشت كامل پول همراه باشيد.

ممكن است به معيارهاي بيشتري احتياج داشته باشيد. ممكن است به كمتر احتياج داشته باشيد. فقط شما از جايگاه خود مطلع خواهيد شد.

از كجا مي داني مال شما است معيارهاي خريد

براي شروع تعريف معيارهاي خريد ، همه ويژگي هاي محصول يا خدمات خود را ليست كنيد. سريع فكر كنيد بدون اينكه زياد فكر كنيد. شما فقط بايد تمام ويژگي هاي مختلفي را كه به ذهن شما خطور مي كند يادداشت كنيد.

پس از جلب همه ويژگي هايي كه فكر مي كنيد ، ليست خود را مرور كنيد. برخي از ويژگي هاي اصلي را كه هميشه با كالايي يا خدماتي مانند شما انتظار مي رود ، حلقه كنيد. ويژگي هاي برجسته تر را نيز دور بزنيد.

اكنون شما مواد اوليه مورد نياز براي ايجاد يك قطعه بازاريابي را داريد كه معيارهاي خريد شما را مشخص مي كند. گام بعدي نحوه جايگذاري اين ويژگي ها است – نحوه معرفي آنها به بازار.

اين مرحله خيلي مهمي است. استانداردهاي خود را به روش اشتباه تنظيم كنيد ، مردم شما را ناديده مي گيرند. استانداردهاي خود را به روش صحيح تنظيم كنيد و آگهي هاي جديدي به سمت شما جمع شوند.

چگونه استانداردهاي خود را تعيين كنيم

هنگام تعيين معيارهاي خريد ، روشهاي مختلفي براي تعيين آنها وجود دارد. نحوه قرارگيري آنها مهم است و ممكن است يكي بهتر از ديگري براي تجارت شما عمل كند.

مجموعه نامه هاي الكترونيكي كه براي شركت آموزش در خانه نوشتم به شرح زير است: “هفت ضروري كه بچه هاي شما را به يادگيري الهام مي دهد.”

افراد زيادي فقط به دليل كنجكاوي ثبت نام كردند (حدود 20،000 نفر از آنها در سال اول بودند). آنها مي خواستند بدانند “هفت ضرورت” چيست.

با مشتري ديگري ، من از رويكرد مشابهي استفاده كردم و در نهايت با “هفت مورد ضروري هر سيستم تجارت الكترونيكي” مواجه شدم. اگر به دنبال يك سيستم تجارت الكترونيكي هستيد ، بايد بدانيد هفت اصل چيست. بعد از اتمام خواندن ، سيستم مشتري من تنها گزينه شما خواهد بود.

با خدمات نوشتن مطالب خود ، استانداردهاي داخل نامه فروش خود را تعيين مي كنم. هنگام پايين رفتن به سايت ، زيرنويسي را مشاهده خواهيد كرد كه مي گويد: “تنها چيز نوشتن مطالب تبليغاتي شماست بايد باشد شما داريد. “

در اين حالت ، تنها چيزي كه بسيار نادر است ، من نيازي به داشتن ليستي از معيارهاي شستشو احساس نمي كنم. فقط يكي كافي است.

روش ديگر براي تعيين معيارهاي شما به عنوان يك هشدار است: “تا زماني كه اين مطلب را نخوانيد حتي به فكر خريد _______ نباشيد …” يا “نحوه خريد ______ بدون از دست دادن پيراهن”.

اخطار يك رويكرد مستقيم تر است زيرا اغلب تمايل مشتريان بالقوه براي خريد يك مورد خاص را تأييد مي كند ، اما اين روش هنوز هم مي تواند بسيار خوب كار كند.

جو لهش به دليل روش خود در تعيين معيارهاي خريد در راهنماهاي آموزش مصرف كننده ، بيشتر شناخته شده است. اين راهنماهاي كوچك به مصرف كنندگان مي آموزد كه هنگام استخدام قاليشويي و ساير افراد متخصص خدمات بايد به دنبال چه چيزي باشند.

امكانات تعيين استاندارد هاي شما عملاً بي حد و حصر است. هنگامي كه اين استراتژي را كاملاً بفهميد ، به روشهاي زيادي براي تعيين استانداردهاي خود فكر خواهيد كرد.

اما اين را بخاطر بسپاريد: موثرترين راه براي تعيين استانداردهاي خود هميشه از يك زاويه خواهد بود بدانيد و محافظت مصرف كننده. نمي توانيد بگوييد ، “5 دليل براي خريد محصول من.”

خميازه.

مشتري احتمالي شما اهميتي به شما و محصول شما نمي دهد. حداقل الان نه.

به همين دليل شما به عنوان مشاور مورد اعتماد دوست عزيز ، بايد با دقت و توجه با مشتريان بالقوه خود صحبت كنيد. اينگونه است كه به آنها مي رسيد. بنابراين حتماً استانداردهاي خود را با در نظر گرفتن اين نكته تنظيم كنيد.

حتماً دليل بياوريد

قبل از اينكه شما را گم كنم ، فكر مي كنم براي شما مهم است كه يك چيز ديگر را بفهميد … كه اهميت دادن به مشتريان بالقوه است دليل.

هنگامي كه استانداردهاي خود را ليست مي كنيد و آنها را به گونه اي تنظيم مي كنيد كه متناسب با انتظارات شما باشد ، باز هم بايد اطمينان حاصل كنيد – با هر استاندارد – دليل معقول و اساسي براي انتظارات خود داشته باشيد.

در اين تصوير اتومبيل ورزشي ، دليلي ذكر كردم كه چرا هر يك از معيارها براي مصرف كننده در هنگام انتخاب اتومبيل اسپرت مهم است. من توضيح دادم كه تعليق كاملاً مستقل براي “حداكثر كشش و عملكرد” ​​ضروري است. شما اشاره كرديد كه گيربكس 6 سرعته دستي از اهميت زيادي برخوردار است زيرا به شما “كنترل كامل” مي دهد.

اگر هيچ دليلي براي اهميت اين معيارها براي در نظر گرفتن مصرف كننده بيان نكرده بودم ، پرونده من بسيار آسيب پذير بود. در زندگي واقعي نيز همين امر صدق مي كند. شما هستيد بايد باشد ارائه دليل محكم به مشتريان بالقوه.

معيارهاي خود را مرور كنيد. اگر ملاكي را ذكر كرده ايد كه دليل خوبي براي ذكر آن وجود ندارد ، نبايد درج شود. آن را به بيرون پرتاب كنيد يا استاندارد ديگري پيدا كنيد تا با آن جايگزين شود.

بازاريابي خود را ارزيابي كنيد

هنگامي كه بازاريابي خود را ارزيابي مي كنيد ، اين سوال را از خود بپرسيد: آيا معيارهايي را تعيين مي كنم كه مشتريان بالقوه تصميم به خريد مي گيرند؟

در غير اين صورت ، وقت آن است كه شما به طور جدي در نظر بگيريد كه چگونه مي توانيد از اين استراتژي در تجارت خود استفاده كنيد. انجام اين كار به زمان بسيار كمي نياز دارد و بسيار موثر است.

پس از اجرا ، از خريد بالقوه مشتري هاي بالقوه و تبديل آگهي هاي بيشتر و از همه مهمتر جلو زدن از رقبا جلوگيري خواهيد كرد تا زماني كه تنها گزينه منطقي شويد ، حتي اگر در يك بازار شلوغ رقابت كنيد.

https://hillbilly.ir/استراتژي-هاي-بازاريابي-م-workثر-معيارهاي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.