اساس مطلق تجارت كوچك شما تصوير شماست. روشي كه مشتريان و / يا مشتريان بالقوه كسب و كار شما مشاهده مي كنند ، راه را براي شناخت و در نهايت قضاوت كردن محصول يا خدمات شما هموار مي كند. تصوير همه چيز است و بر روي كسب و كار شما تأثير مثبت يا منفي مي …
تصوير همه چيز است https://hillbilly.ir/تصوير-همه-چيز-است/ https://hillbilly.ir/تصوير-همه-چيز-است/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 10 May 2021 20:27:21 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert denver https://hillbilly.ir/تصوير-همه-چيز-است/
اساس مطلق تجارت كوچك شما تصوير شماست. روشي كه مشتريان و / يا مشتريان بالقوه كسب و كار شما مشاهده مي كنند ، راه را براي شناخت و در نهايت قضاوت كردن محصول يا خدمات شما هموار مي كند. تصوير همه چيز است و بر روي كسب و كار شما تأثير مثبت يا منفي مي …
اساس مطلق تجارت كوچك شما تصوير شماست. روشي كه مشتريان و / يا مشتريان بالقوه كسب و كار شما مشاهده مي كنند ، راه را براي شناخت و در نهايت قضاوت كردن محصول يا خدمات شما هموار مي كند. تصوير همه چيز است و بر روي كسب و كار شما تأثير مثبت يا منفي مي گذارد.
مي خواهيد مردم با ديدن عكس شما درباره چه چيزي فكر كنند؟ وقتي آنها آرم ، كارت ويزيت ، بروشور يا وب سايت شما را مي بينند ، نظر آنها چيست؟ ارزان؟ گران؟ حرفه اي؟ موفقيت آميز؟ كارشناس؟ سرگرمي؟ شكست خوردن؟
فرقي نمي كند شش سال تجارت داشته باشيد يا شش روز ، عدم شناخت اهميت تصوير شما و ميزان قضاوت افراد بر اساس آن تصوير اشتباه بزرگي است. اين اشتباهي است كه در موفقيت طولاني مدت كسب و كار كوچك شما تأثير ماندگار خواهد داشت.
برداشت افراد تمايل دارد كه به واقعيت آنها تبديل شود. چقدر شارژ مي كنيد؟ آيا محصول يا خدمات شما بهترين است؟ آيا مردم اگر با شما سر و كار نداشته باشند ديوانه بودند؟ آيا در زمينه خود باتجربه ترين و واجد شرايط ترين هستيد؟
آيا عكس شما اين را منتقل مي كند؟ آيا او مي گويد “ما بهترين هستيم و به جزئيات توجه مي كنيم …” يا اينكه مي گويد “ما ارزان ترين شهر هستيم و در آخرين لحظه كارها را كنار هم قرار مي دهيم”؟ آيا تصوير شما بيانگر حرفه اي بودن و تجربيات شماست؟ يا اينكه مي گويد: “ما برتري نداريم ، ما مثل بقيه هستيم ، كالايي هستيم كه بايد از آن فراتر رود”؟
من روزانه مشاغل كوچكي را اداره مي كنم ، كه هيچ توجهي به گفته هاي آنها نمي كنند. من هم آنها را ديدم … آنها فونت با تعدادي كليپ آرت كه از اينترنت كپي شده را كنار هم قرار دادند و نام آن را به عنوان يك آرم گذاشتند. بروشور آنها با چاپگر جوهر افشان روي قالبهاي كاغذي ارزان قيمت خريداري شده از Office Depot purchased چاپ شده است. وب سايت آنها در يك شب با هم جمع شده و داراي شش قلم مختلف و دوازده رنگ مختلف است.
اساساً ، آنچه اين شركت ها در تصوير خود مي گويند اين است: “ما اهميتي نمي دهيم ، ارزان هستيم ، آماتور هستيم ، نه آنطور كه تصور مي كنيم حرفه اي هستيم.” آيا اين واقعاً همان چيزي است كه آنها مي خواهند منتقل كنند؟ احتمالاً نه ، اما ناديده گرفتن اهميت تصوير ، دستورالعملي براي تفسير غلط كار كوچك شماست.
اين تصوير مي تواند شما را به بهترين شكل نشان دهد.
لحظه اي به استارباكس فكر كنيد. تصوير آن يكي از تمايزها و كيفيت بالا در دنياي قهوه است. به دليل تصويري كه در آن وجود دارد ، وقتي مي توانيم در خيابان ديگري جاي خيابان برويم و هزينه همان مقدار بسيار كمتري را پرداخت مي كنيم ، با كمال ميل 2 ، 3 دلار و حتي 4 دلار براي يك قهوه پرداخت مي كنيم. اما تصوير استارباكس مي گويد: “ما لياقت قيمت را داريم ، بهترين هستيم.” استارباكس با ايجاد تصويري حرفه اي ، موفق و با كيفيت به موفقيت در تجارت خود افزود.
اين مي تواند يك تصوير ارزان به نظر برسد ، حتي اگر نمي خواهيد آن طور به نظر برسد.
من اخيراً با يك صاحب مشاغل كوچك با سرمايه گذاري خطرناك صحبت كردم. تجارت وي اندك است ، اما او با شركتهاي بسيار بزرگي همكاري مي كند تا ميليونها دلار سرمايه تأمين كند. با اين حال ، هنگامي كه آرم وي را بررسي كردم ، متوجه شدم كه آن بسيار وحشتناك است. او خودش اين كار را با تدوين فونت و چند كليپ آرت همراه با Microsoft® Word انجام داد. ممكن است كودك سه ساله آن را نيز طراحي كرده باشد ، زيرا به نظر مي رسيد يك كودك ابتدايي است.
چرا در دنيا وقتي تصويرش فرياد مي كشد “ما ارزان هستيم” ، مشتريان بالقوه به شركت او اعتماد مي كنند تا ميليون ها دلار از طريق تأمين مالي پروژه را به آنها پرداخت كند؟
مشاغل موفق اهميت تصوير را مي دانند و مي فهمند. اگر وقت ، تلاش و پول خود را صرف ايجاد يك تصوير حرفه اي و موفق كنيد ، در اينصورت تجارت شما به عنوان يك تجارت حرفه اي و موفق شناخته مي شود. اگر وقت نگذاريد و فقط عكس خود را با هم بريزيد ، كار شما با هم جمع و ارزان به نظر مي رسد.
يك نمايه موفق به شما كمك مي كند انواع مشترياني را كه مي خواهيد با آنها كار كنيد جذب كنيد. شما خواهيد فهميد كه ارزش قيمت خود را داريد. شما منتقل خواهيد كرد كه در زمينه كاري خود بهترين هستيد. بعلاوه ، به مشتريان بالقوه شما اين احساس را خواهد داد كه ديوانه خواهند شد و با شما تجارت نمي كنند.
عكس شما همان چيزي است كه همه مي بينند. اين همان چيزي است كه مردم در مورد تجارت كوچك شما فكر مي كنند و يكي از اساسي ترين عناصر يك تجارت موفق است.
درباره تأثير حياتي آن بر روي خط اصلي خود بياموزيد.
https://hillbilly.ir/تصوير-همه-چيز-است/feed/ 0