دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

۷ بازديد

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

هويت نام تجاري يكي از آخرين كلمات هجي است. در حالي كه هويت برند از يك مفهوم جديد فاصله زيادي دارد (كوكاكولا با كانسپت قوي خود براي دهه ها به رخ كشيده است) ، هنوز هم توسط بسياري از شركت ها سو mis تفاهم شده و مورد استفاده كم است. هويت برند شما بسيار بيشتر …

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم https://hillbilly.ir/چگونه-يك-هويت-تجاري-منحصر-به-فرد-در-سال-2021/ https://hillbilly.ir/چگونه-يك-هويت-تجاري-منحصر-به-فرد-در-سال-2021/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 09 Apr 2021 14:58:23 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/چگونه-يك-هويت-تجاري-منحصر-به-فرد-در-سال-2021/

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

هويت نام تجاري يكي از آخرين كلمات هجي است. در حالي كه هويت برند از يك مفهوم جديد فاصله زيادي دارد (كوكاكولا با كانسپت قوي خود براي دهه ها به رخ كشيده است) ، هنوز هم توسط بسياري از شركت ها سو mis تفاهم شده و مورد استفاده كم است. هويت برند شما بسيار بيشتر …

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "چگونه يك هويت تجاري منحصر به فرد در سال 2021 ايجاد كنيم" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

هويت نام تجاري يكي از آخرين كلمات هجي است. در حالي كه هويت برند از يك مفهوم جديد فاصله زيادي دارد (كوكاكولا با كانسپت قوي خود براي دهه ها به رخ كشيده است) ، هنوز هم توسط بسياري از شركت ها سو mis تفاهم شده و مورد استفاده كم است.

هويت برند شما بسيار بيشتر از يك آرم است. آرم شركت فقط يكي از دارايي هاي ديجيتالي بسياري است كه مي توانيد براي ايجاد هويت برند خود استفاده كنيد. از اين رو ، براي ايجاد يك هويت تجاري منحصر به فرد ، بايد علاوه بر آرم خود به عناصر مختلف ديگري نيز توجه كنيد.

بنابراين ، چه يك كارآفرين مجرد باشيد و چه يك شركت بزرگ جهاني ، اولين قدم شما بايد ايجاد يك هويت تجاري منحصر به فرد باشد. در اينجا مراحل ساده اي وجود دارد كه به شما در ايجاد يك هويت تجاري قوي براي سال 2021 كمك مي كند.

چگونه يك هويت تجاري متمايز در سال 2021 ايجاد كنيم:

هويت برند چيست؟

به طور خلاصه ، هويت نام تجاري شما مجموع ارزشهاي تجاري شماست ، نحوه به تصوير كشيدن محصولات يا خدمات و در نهايت آنچه مخاطبان هدف شما مستقيماً با برند شما درگير هستند را تجربه مي كنند. اين موارد به مواردي اشاره مي كند كه به افراد كمك مي كند فوراً تجارت شما را تشخيص دهند.

در حالي كه اصطلاح “هويت برند” گاهي به جاي “مارك” به كار مي رود ، در واقع اينها مفاهيم مختلفي هستند. به بيان ساده ، “مارك تجاري” به فرآيند ايجاد درك از تجارت شما در بين مصرف كنندگان اشاره دارد.

اهميت هويت برند

ميليون ها شركت به دنبال راه هاي ابتكاري براي تمايز خود از رقبا هستند. براي انجام اين كار به يك برند قابل شناسايي و به ياد ماندني نياز خواهيد داشت.

هويت نام تجاري شما بسيار بيشتر از اطمينان از اين است كه متوجه شده ايد. اين تجسم افرادي است كه كسب و كار شما و پيشنهادات آنها هستند. بنابراين ، يك هويت تجاري قوي مي تواند به شما كمك كند تا مورد پسند مخاطبان خود قرار بگيريد (متأسفانه عكس اين قضيه نيز صادق است).

اين امر نه تنها باعث شهرت بيشتر شما خواهد شد بلكه به شما كمك مي كند تا به عنوان يك رهبر معتمد در زمينه فعاليت خود برجسته شويد. با كار مداوم بر روي اينكه كي هستيد ، مخاطبان و همچنين رقباي شما شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد مي دانند.

با توجه به اينكه يك مطالعه كه توسط ادلمن انجام شد نشان مي دهد كه بيش از 80٪ از مصرف كنندگان قبل از خريد از آن بايد به برند اعتماد كنند ، اين از ارزش بالايي برخوردار است. بعلاوه ، اين خريداران براي اولين بار تمايل دارند كه مشتري خود را برگردانند و يا حتي مدافع نام تجاري شوند ، زماني كه شركت براي توسعه هويت نام تجاري خود وقت بگذارد.

اين امر نه تنها بر مشتريان تأثير مي گذارد ، بلكه در شركت و كارمندان نيز تأثيرگذار خواهد بود. هويت برند شما به هدف و مأموريت تجاري شما كمك مي كند. همچنين كمك مي كند استراتژي بازاريابي ديجيتال خود را آسان تر كنيد به عنوان يك هويت تجاري به خوبي طراحي شده كه به عنوان نوعي طرح كلي براي تمام عناصري كه بايد وارد شوند عمل مي كند. اين يك ويديوي YouTube يا يك تبليغ آنلاين است ، ايجاد تبليغات دوست داشتني بسيار آسان تر مي شود.

چگونه يك هويت تجاري ايجاد كنيم

1. تحقيق كنيد

مانند اكثر موارد در زندگي ، تحقيقات نيز گام اساسي در اين روند خواهد بود. هنگام ايجاد يك هويت تجاري منحصر به فرد ، لازم است مخاطبان هدف خود را پيدا كنيد، رقابت ، بلكه برخي از تأملات و تأملات در مورد مأموريت ، شخصيت ، صدا و ارزشهاي تجاري شما.

تبليغات خوب نحوه بازاريابي كالا يا خدمات را براي مخاطبان مختلف هدف اصلاح مي كند. براي كمك به شما در اين مرحله ، بايد اطلاعات بيشتري در مورد آنچه كه مخاطب هدف شما در نوع كسب و كار شما جستجو مي كند ، بياموزيد. ممكن است فكر كنيد رسيدن به تجارت براي همه خوب است اما وسوسه كنيد علي رغم اين واقعيت كه اين هرگز نبايد هدف شما باشد.

تحقيق در مورد رقباي خود نه تنها براي تجارت ، بلكه براي ايجاد يك هويت تجاري منحصر به فرد (با تأكيد بر منحصر به فرد) خوب است. از آنجا كه هدف از برند سازي كمك به شما در ايجاد تمايز است ، بر تفاوت بين شما و رقبا تمركز كنيد. اين تمرين همچنين به شما كمك مي كند تا از استراتژي هاي مارك تجاري كه نتيجه اي براي رقباي شما نداشته اند ، جلوگيري كنيد.

اينكه بدانيد تجارت شما چه محصولات و / يا خدماتي را ارائه مي دهد كافي نيست. شما همچنين نياز به يك بيانيه ماموريت داريد كه اهداف ، ارزش ها و چشم انداز تجارت شما را مشخص كند. شركت هايي كه داراي هويت تجاري قوي هستند دقيقاً مي دانند چه كساني هستند و مخاطبان آنها چيست.

براي كمك به شما در طي مراحل تحقيق ، ممكن است بخواهيد يك تجزيه و تحليل SWOT انجام دهيد. به عبارت ديگر ، براي شناسايي نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهديدات خود وقت بگذاريد. اين روند ممكن است وقت گير و دشوار به نظر برسد ، اما بدون اين مرحله ، همه موارد ديگر فروپاشي مي شوند.

2. دارايي هاي طراحي ديجيتال خود را ايجاد كنيد

دارايي هاي طراحي ديجيتال شما به عناصر سازنده اي ملموس اشاره دارد كه به شكل گيري نحوه درك ديگران از برند شما كمك مي كند. اين موارد شامل موارد زير است:

لوگو

آرم يكي از اصلي ترين دارايي هاي ديجيتالي است كه شما براي ايجاد هويت نام تجاري خود از آن استفاده خواهيد كرد. از وب سايت تا خبرنامه شما در همه جا ظاهر مي شود. از آنجا كه به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، يكي از قابل تشخيص ترين قسمت هاي برند شما خواهد بود.

از اين رو ، گرچه بايد از نظر بصري خوشايند باشد ، اما بايد مفيد باشد و اطلاعات بيشتري در مورد تجارت شما به مصرف كنندگان ارائه دهد. حتي اگر مي خواهيد ظاهر و احساس مدرني ايجاد كنيد ، بهتر است يك آرم كلاسيك تر انتخاب كنيد. از آنجايي كه آرم شما مجبور نيست اغلب تغيير كند ، طراحي آرم شما بايد از آخرين روندها پاك شود و در عوض تلاش كند كه بي انتها باشد.

بسته بندي

نحوه ارائه خدمات يا بسته بندي واقعي محصولات خود يكي ديگر از م importantلفه هاي مهم برند است. با اطمينان از اينكه جزئيات ظاهراً پيش پاافتاده مانند ارتباط بسته بندي با هويت برند خود ، تقارني ايجاد خواهيد كرد كه در نهايت به افراد كمك مي كند تا در مورد تجارت شما آگاهي بيشتري كسب كنند.

بنرها

مارك هاي داراي ويترين فروشگاه هاي آجر و ملات نيز بايد به علائم و نشانه هاي آنها توجه كنند. تابلوهايي كه استفاده مي كنيد قسمت مهمي از تجربه مشتري است. از تابلوي فروش كوچك در صفحه ويترين گرفته تا تابلوهاي بازشو فروشگاه جديد ، تمام تابلوهاي تبليغاتي شما بايد جذاب باشد ، در عين حال با ساير دارايي هاي طراحي شما سازگار است.

پالت هاي رنگي

طبق تحقيقات Diane E. Moir ، رنگ هاي تجاري مي توانند بيش از 80٪ تشخيص را افزايش دهند. علاوه بر اين ، همان مطالعه همچنين نشان داد كه مصرف كنندگان ناخودآگاه در مورد يك محصول فقط در 90 ثانيه قضاوت مي كنند و حداكثر 90 درصد از اين قضاوت فقط بر اساس رنگ است.

با صرف وقت براي سازماندهي يك پالت رنگ ، مي توانيد طرح هاي منحصر به فردي ايجاد كنيد كه به طور همزمان بر هويت برند شما وفادار بمانند.

چاپ

تايپوگرافي به فونت هايي كه استفاده خواهيد كرد اشاره دارد و مي تواند چيزهاي زيادي در مورد كار شما نشان دهد. به عنوان مثال ، تايپوگرافي كلاسيك (مانند فونت هاي serif) نشان مي دهد كه كار شما سنتي تر است ، در حالي كه فونت هاي sans serif (مانند Helvetica) به ايجاد شكل و احساس مدرن تر كمك مي كنند.

از آرم خود گرفته تا تمام اسناد چاپ شده و همچنين اسناد ديجيتالي كه ايجاد مي كنيد ، بايد به طور مداوم از تايپوگرافي خود استفاده كنيد. به عبارت ديگر ، شما بايد سعي كنيد از همان نوع الگو در سيستم عامل هاي مختلف خود استفاده كنيد و در حالت ايده آل ، آن را به بيش از سه تركيب قلم قابل خواندن محدود كنيد.

الگوها

همانطور كه قبلاً بارها اشاره كرديم ، سازگاري كاملاً كليدي است. اين مي تواند عاملي باشد كه تصميم مي گيرد هويت نام تجاري شما ضربه يا شكست بخورد.

بنابراين ، براي كمك به ايجاد ظاهري يكپارچه ، ايجاد برخي از الگوها را در نظر بگيريد. مثلاً توسط الگويي براي پيام هاي ايميل ايجاد كنيددر اين مقاله مي توانيد اطمينان داشته باشيد كه ايميل هاي شما آسان خوانده مي شوند اما آموزنده هستند. همچنين به كسب و كار شما كمك مي كند تا هميشه مانند يك حرفه اي ظاهر شود.

راهنماي سبك مارك

اگرچه الگوها به شما كمك مي كنند تا ظاهر و احساس هماهنگي ايجاد كنيد ، اما جايگزيني براي راهنماي سبك نام تجاري نيستند. به طور خلاصه ، اين سندي است كه قوانين و دستورالعمل هاي استفاده از تمام دارايي هاي طراحي شما را فهرست مي كند. اين ساده ترين راه براي اطمينان از اين است كه تمام كارهاي طراحي آينده كه ايجاد مي كنيد با هويت نام تجاري شما همسو هستند تا تجسم درست ايجاد كنند.

3. نام تجاري خود را وارد كنيد

مسلح به بينش در مورد تجارت خود (و رقباي آن) و انبوهي از دارايي هاي ديجيتال قدرتمند ، شما آماده هستيد كه ديگران را از نام تجاري خود آگاه كنيد. يكي از راه هاي دستيابي به اين هدف ايجاد و به اشتراك گذاري محتواي با كيفيت بالا است. مارك هاي قدرتمندي مانند كوكاكولا و اپل توانسته اند ارتباطات عاطفي با طرفداران خود ايجاد كنند. بنابراين ، حتماً داستاني را بيان كنيد كه مصرف كنندگان را در سطح عاطفي درگير مي كند. در اينجا زبان مي تواند نقشي اساسي داشته باشد.

هنگام ايجاد وب سايت ، مي توانيد جزئيات بيشتري را اضافه كنيد كه ممكن است در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي خود داشته باشيد. به عنوان مثال مي توانيد رزومه و نمونه كارهاي مفصلي را اضافه كنيد. با وجود اين ، هر محتوايي كه به صورت آنلاين يا چاپ شده به اشتراك مي گذاريد بايد به تعريف مارك شما با لحن اصلي متناسب با هويت برند شما كمك كند. طبق تحقيقات استاكلا ، 86٪ از مصرف كنندگان گفتند كه اصالت هنگام تصميم گيري در مورد انتخاب مارك هايي كه دوست دارند و مي خواهند از آنها پشتيباني كنند ، عامل مهمي است. بنابراين ، اگر مارك تجاري شما رسمي تر است ، اين داستان ها را به صورت مكالمه بيان كنيد.

4- معيارهاي اصلي عملكرد را پيگيري كنيد

براي كمك به شما در حفظ هويت نام تجاري موثر ، ضروري است كه با پيگيري معيارهاي كليدي عملكرد ، زمان واقعي را براي نظارت بر آنچه كار مي كند ، اختصاص دهيد. به عنوان مثال مي توانيد از نظرسنجي ها و Google Analytics استفاده كنيد تا ايده بهتري درباره نحوه مشاهده و تعامل مخاطبان با نام تجاري شما بدست آوريد.

مزاياي بسياري وجود دارد كه نظارت بر نام تجاري مي تواند فراهم كند. اين مي تواند علاوه بر محصولات واقعي ، به شما در بهبود و حفظ خدمات مشتري كمك كند. اگرچه بسياري از مراحل قبلي مجبور نيستند اغلب تكرار شوند ، اما رديابي معيارهاي اصلي عملكرد كاري است كه مارك هاي موفق به طور مداوم انجام مي دهند.

بهتر است از اقدامات نادرست خودداري كنيد

كپي كردن رقبا

در حالي كه اولين قدم تحقيق در مورد رقبا است ، شركت ها بايد مراقب كپي كردن ديگران باشند كه خدمات يا محصولات شما را نيز ارائه مي دهند. هدف از ايجاد هويت تجاري اطمينان از برجسته بودن تجارت شما است. از اين رو ، به محض كپي كردن مواردي مانند گروه هاي رنگي و پر كردن ، ناخواسته برعكس عمل مي كنيد.

موارد خود را متناقض استفاده كنيد

اگر موردي وجود دارد كه بايد اصلاح شود ، اطمينان از كاربرد مداوم عناصر مختلف است. اطمينان از اينكه مطالب آنلاين و مواد چاپي شما از تايپوگرافي ، پالت رنگ و موضوع يكسان استفاده مي كنند بسيار مهم است.

با اين حال ، در برخي موارد ، انعطاف پذيري به همان اندازه مهم خواهد بود. با تنظيم كمپين هاي خود مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه مخاطبان هدف شما همچنان به تعامل ادامه مي دهند. با اين حال ، راز اين است كه به طور مداوم از انعطاف پذيري استفاده كنيد. به عبارت ديگر ، اگر متن موجود در ليست قيمت چاپ شده را تغيير دهيد ، حتماً همين تغييرات را در وب سايت يا سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي خود اعمال كنيد.

عدم استفاده از سيستم طراحي

وقتي صحبت از هويت برند مي شود ، تمركز نبايد فقط بر روي عناصر مختلف باشد. در عوض ، نحوه استفاده از اين عناصر در كنار هم به همان اندازه مهم است. بايد يك سلسله مراتب به راحتي قابل درك باشد كه به مخاطبان شما كمك كند مسير خود را در مورد محتواي شما پيدا كنند. اين امر به ويژه هنگام ايجاد وب سايت شما بسيار مهم است.

استفاده از تصاويري كه تنوع ندارند

گرچه بايد در بين عناصر مختلفي كه هويت برند شما را تشكيل مي دهند ، نگاه و احساس مداوم وجود داشته باشد ، اما نبايد به قيمت تنوع باشد. بنابراين ، بررسي كنيد كه عكس ها يا تصاويري كه استفاده مي كنيد شامل افراد از گروه هاي سني ، جنسيت و جنسيت مختلف است.

اين را جمع كنيد …

مدت ها پس از آنكه تجارت شما آن فروش را انجام داده است ، محصول يا خدمات شما هنوز هم مي تواند مصرف كنندگان را تحت تأثير قرار دهد. خبر خوب اين است كه شما با صرف وقت براي ايجاد يك هويت تجاري قوي و منحصر به فرد ، كنترل زيادي بر اين احساس داريد.

اگر بطور مداوم تمام عناصر ملموس مختلف را به كار بگيريد ، ارتباط با كسب و كار شما براي مخاطب هدف شما راحت تر خواهد بود. از جانب تصاوير مناسب را انتخاب كنيد براي ايجاد محتواي با كيفيت بالا ، بايد تلاش شود تا ثبات سبك و صداي مارك حفظ شود.

https://hillbilly.ir/چگونه-يك-هويت-تجاري-منحصر-به-فرد-در-سال-2021/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.