پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

حماس افتتاح سفارت كوزوو در قدس اشغالي را محكوم كرد

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

حماس افتتاح سفارت كوزوو در قدس اشغالي را محكوم كرد

۱۰ بازديد

حماس امروز (دوشنبه) اعلاميه كوزوو در مورد افتتاح سفارت خود در شهر اشغالي قدس را به شدت محكوم كرد و آن را نقض قطعنامه هاي بين المللي خواند. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك روسيه ، حازم قاسم سخنگوي حماس امروز بيانيه وزارت امور خارجه كوزوو در مورد افتتاح سفارت …

حماس افتتاح سفارت كوزوو در قدس اشغالي را محكوم كرد https://livemag.ir/2021/03/حماس-افتتاح-سفارت-كوزوو-در-قدس-اشغالي-ر/ https://livemag.ir/2021/03/حماس-افتتاح-سفارت-كوزوو-در-قدس-اشغالي-ر/#respond مجله زنده خبري Mon, 15 Mar 2021 10:22:22 0000 بين المللي https://livemag.ir/2021/03/حماس-افتتاح-سفارت-كوزوو-در-قدس-اشغالي-ر/ حماس امروز (دوشنبه) اعلاميه كوزوو در مورد افتتاح سفارت خود در شهر اشغالي قدس را به شدت محكوم كرد و آن را نقض قطعنامه هاي بين المللي خواند. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك روسيه ، حازم قاسم سخنگوي حماس امروز بيانيه وزارت امور خارجه كوزوو در مورد افتتاح سفارت …

حماس امروز (دوشنبه) اعلاميه كوزوو در مورد افتتاح سفارت خود در شهر اشغالي قدس را به شدت محكوم كرد و آن را نقض قطعنامه هاي بين المللي خواند.

به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك روسيه ، حازم قاسم سخنگوي حماس امروز بيانيه وزارت امور خارجه كوزوو در مورد افتتاح سفارت خود در قدس اشغالي را به شدت محكوم كرد و گفت اين بيانيه نقض آشكار كليه قطعنامه ها و تعهدات بين المللي است. او انساني و همچنين طرفدار صريح اسرائيل است.

سخنگوي حماس با اشاره به اقدامات كشورهاي عربي امارات ، بحرين ، مراكش و سودان در عادي سازي روابط خود با رژيم صهيونيستي گفت: تصميم كوزوو با ارتقا promoting عادي سازي برخي كشورهاي عربي با اسرائيل اتخاذ شد.

كوزوو يكشنبه شب سفارت خود را در اورشليم افتتاح كرد و اين كشور را به سومين كشور جهان تبديل كرد كه سفارت خود را از تل آويو به قدس اشغالي منتقل مي كند.

پيش از اين ، ايالات متحده در ماه مه 2018 اعلام كرد كه سفارت خود را به بيت المقدس منتقل مي كند و گواتمالا از آن زمان چنين تصميمي را اعلام كرده است.

رژيم صهيونيستي در اوايل فوريه توافق نامه اي را براي ايجاد روابط ديپلماتيك با كوزوو امضا كرد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/03/حماس-افتتاح-سفارت-كوزوو-در-قدس-اشغالي-ر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.