پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

جديدترين اخبار طراحي سايت و سئو را در اين خبرنامه مشاهده نماييد

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

۱۴ بازديد

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين …

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/ https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 22:28:27 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs traditional https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين …

حراج آنلاين در مقابل حراج سنتي

بازاريابي آنلاين و تجارت الكترونيكي دو بخش جديد هستند كه توسط هر سازمان بزرگي براي ورود به سبد فروش آنلاين ايجاد مي شوند. مدل هاي B به B و B تا C طي چند سال گذشته به طور قابل توجهي تكامل يافته اند و به سرعت جايگزين الگوهاي سنتي معاملات تجاري مي شوند. حراج آنلاين نيز يكي از كانالهاي مهمي بود كه باعث تجارت الكترونيكي شد.

شما ممكن است در گذشته وارد حراج سنتي شده و چيزهايي خريداري كرده باشيد. اكنون اگر قصد ورود به حراجي هاي آنلاين را داريد ، بايد نحوه كار اين را بدانيد. حراج هاي آنلاين با حراج هاي سنتي متفاوت است. تا زماني كه اين تفاوت ها را ندانيد ، نمي توانيد تصميم بگيريد كه كدام يك براي شما مناسب است.

در يك حراج آنلاين ، برخلاف حراج سنتي نمي توان كالايي را مشاهده يا نمايش داد. اگر در حال خريد كالاهاي كلاسيك با قيمت بالا هستيد ، اين واقعيت تفاوت ايجاد مي كند.

برقراري ارتباط با فروشندگان در يك حراج آنلاين براي همه بسيار دشوار است. سايت هاي كمي چت آنلاين ارائه مي دهند ، اما هنوز هم راحت نيست.

حراجي هاي آنلاين مزاياي خود را دارند. مزيت اصلي اين است كه فروشنده براي برگزاري حراج و دعوت از خريداران براي شركت در محل حراج مجبور به تهيه يا اجاره مكاني نيست.

در صورت حراج آنلاين ، فروشنده علاوه بر پرداخت هزينه سالن يا مكان ، هزينه هاي زيادي را متحمل مي شود. وي نيازي به پرداخت هزينه اسپانسر براي افرادي كه در حراج شركت مي كنند پرداخت نمي كند و مي تواند در هزينه هاي ناهار و غيره پس انداز كند.

حراج آنلاين از ويژگي هاي فروشنده است به اين معنا كه وي نيازي به محدود كردن مشاركت در سايت خاصي ندارد و مي تواند خريداران بالقوه را از هرجاي دنيا دعوت كند. اين امر باعث دسترسي وي به بازار گسترده تري مي شود.

افرادي كه با روش هاي حراج آنلاين و تكنيك هاي ظريف آشنا هستند ، در موقعيتي هستند كه به صورت موردي تصميم بگيرند و در هر يك از مزايده ها شركت كنند.

https://hillbilly.ir/حراج-آنلاين-در-مقابل-حراج-سنتي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.